אא

אורי אלון, מנכ"ל גוליבר, פורש מתפקידו ועובר לחברת האם "מרקום"

לאחר 5 שנים בתפקיד, אורי אלון עובר לשמש כבעלים שותף ומנכ"ל בחברת האחזקות, המחזיקה בחברת התיירות גוליבר ובחברות נוספות

| |
אורי אלון, המשמש כמנכ"ל חברת גוליבר ב- 5 שנים האחרונות, עוזב את תפקידו לטובת מינוי חדש בחברת האם, "מרקום", בה ישמש כבעלים שותף ומנכ"ל בחברת האחזקות, המחזיקה בחברת התיירות גוליבר ובחברות נוספות.

במסגרת תפקידו החדש יוביל אלון את האסטרטגיה הקבוצתית של החברות השונות. לצד כניסתו לתפקיד החדש ימשיך אלון בחודשים הקרובים לנהל את גוליבר עד למציאת מחליף ויש לציין כי בימים אלו אלון מראיין מחליף לתפקיד.

לדברי אורי אלון: "אני שמח שחברת גוליבר השיגה את המטרות האסטרטגיות שהצבנו לעצמנו והפכנו לשחקן המוביל בעולם תיירות הדיגיטל, עם מעל ל-55% הזמנות המבוצעות און ליין. לאחר חמש שנים אני שמח להתקדם לתפקיד הבא, ולהפוך לשותף ומנכ"ל בחברת האם של גוליבר, מרקום. אני רוצה להודות לעובדים ולמנהלי גוליבר על ההישגים המרשימים. ולבעלים, ערד מרום, שמביע אמון וביקש ממני להצטרף כשותף."

חברת האחזקות מרקום פועלת כחברת פיתוח עסקי דינאמית. לאורך השנים הקימה ורכשה מרקום מיזמים וחברות תיירות-אונליין בתחומים של המסחר האלקטרוני , השוואת מחירים , קופונים מערכות הפצה , אינדקסים פרסומיים , ואתרי ביקורות וחוות דעת . מטה החברה ממוקם באור יהודה.

אלון בן 42, נשוי + 3, בוגר תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון שימש בעברו כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות של חברת ביטוח ישיר ולפני כן כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת HOT . לחברת גוליבר הגיע כמנכ"ל בשנת 2008. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: