אא

קבוצת קשרי תעופה משיקה קווי טיסות ישירות לסרדיניה וקורסיקה

סרדיניה וקורסיקה ישווקו ע"י החברה כחבילות נופש, חבילות טוס וסע וטיולים מאורגנים בטיסה שבועית, החל מחודש יוני הקרוב.

|| ||
קבוצת התיירות קשרי תעופה תחל לשווק שני יעדי תיירות חדשים, החל מחודש יוני הקרוב : האי סרדיניה והאי קורסיקה שבלב הים התיכון, אשר נמצאים במרחק של 3 שעות טיסה בלבד מישראל.

היעדים ישווקו כחבילות נופש, חבילות טוס וסע וטיולים מאורגנים בטיסה שבועית . טיסות השכר ליעדים אלו ישווקו בעונת הקיץ הקרובה, החל מחודש יוני ועד לחודש אוקטובר.

יעדים אלו הם יעדים אידיאליים למי שמחפש שילוב בין חופשת "בטן גב" לבין טיולים בחיק הטבע לצד נופים מגוונים וארכיאולוגיה.

חבילות נופש ליעדים אלו יימכרו במחיר של החל מ-1099 יורו לאדם ל-6 לילות .

לדברי יורם מוטעי, מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה: "אנו ממשיכים להוביל את ענף התיירות בישראל ולהציע לתייר הישראלי מגוון יעדי נופש חדשים לעונת הקיץ. לאחר שבשנים האחרונות היינו הראשונים להפעיל טיסות לסיציליה, מלטה ולקלבריה, נראה לנו טבעי להרחיב את הפעילות ולהיות החלוצים גם בהפעלת הטיסות ליעדים הנחשקים סרדיניה וקורסיקה, אשר עונים על צרכי התייר הישראלי לחופשה מגוונת ואטרקטיבית".

סרדיניה הוא האי השני בגודלו בים התיכון, המצוי באגן המערבי של הים התיכון בין הים הטירני לבין הים הבלארי. שטחו של האי כ-24,000 קמ"ר ואוכלוסייתו מונה כמיליון וחצי תושבים. באי נוף מגוון, הכולל תהומות, צוקים, עמקים, גאיות ורצועות חופים בתוליים. האי הוא מחוז אוטונומי בעל מעמד מיוחד באיטליה.

קורסיקה הוא האי הרביעי בגודלו בים התיכון, נמצא בין הים הליגורי לים הטירני ומצפון לאי סרדיניה. שטחו של האי 8,722 קמ"ר ואוכלוסייתו מונה כ-280,000 תושבים. האי מאופיין בנוף מגוון, הכולל הרים וצוקים, יערות, אגמים, שמורות טבע, שדות מרעה, טבע פראי ורצועת החוף אשר מקיפה את האי. האי מהווה חבל של צרפת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: