אא

בלעדי: ישראייר ממזגת את פעילות צבר לתוך החברה

בחברה ממשיכים את כינוס המותגים תחת קורת גג אחת. דורי שושן מציין כי בחברה יישרו קו מול כל ספקי צבר. שושן: "אנחנו כעת ONE STOP SHOP". רוב עובדי צבר פוטרו במסגרת תהליך ההטמעה.

| |
קבוצת ישראייר היא זו שקולטת לבסוף את הפעילות של חברת צבר.

כזכור לא מכבר בצבר תיירות נקטו בפעולה של פיטור רוב עובדי החברה כדי לייעל את הפעילות וההוצאות. כעת החליטו שקבוצת ישראייר תהיה זו שתמזג את פעילות צבר לתוך החברה. בישראייר כבר החלו בתהליך ההטמעה של המותג צבר בתוך הפעילויות של הקבוצה. כעת תחת קורת גג אחת, ניתן למצוא את ישראייר, נתור וצבר.

בישראייר שומרים על המותג, אך מבחינתם אין צורך יותר להפעיל מערכות כפולות ומסורבלות עם הוצאות כספיות גדולות ולא מוצדקות. כך יכולה לתת צבר פיתרון לפעילות הנופשונים בישראל, ומאידך ישראייר משווקת חבילות פרימיום עם מלונות ברמה הגבוהה ביותר בכל העולם.

כפי שצויין, התהליך הזה לווה בצמצום מצבת כוח האדם של צבר למינימום, כאשר הפונקציות הניהוליות הקיימות בקבוצת ישראייר לקחו על עצמן את כל הקשור לצבר מבחינת שיווק, מכירות, ושיווק באמצעות האינטרנט. זאת בלי לקלוט אף אחד מבחוץ. הכל בהתבסס על כוח האדם הקיים כיום במערכת.

דורי שושן, סמנכ"ל לשיווק בקבוצת ישראייר מציין בשיחה עם 'פספורט' כי חלק מתהליך ההטמעה דאגו בקבוצת ישראייר" ליישר קו מול כל הספקים של צבר, הגענו איתם להסדר". לדברי שושן זה כולל את רשתות בתי המלון של ישרוטל, פתאל, רימונים.

שושן מוסיף ואומר כי:"זהו שלב נוסף בתהליך כינוס המותגים של קבוצת ישראייר. כיום הקבוצה היא למעשה ONE STOP SHOP, שנותנת את כל שירותי התיירות תחת קורת גג אחת. המספרים מעידים על מה שקורה כיום בקבוצת ישראייר, כאשר בחודש אוקטובר הגענו לנתח שוק של 35% בטיסות לאילת", מעיד שושן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: