אא

רשת קראון פלזה ישראל השקיעה כ-60 מיליון ₪ בשדרוג מלונותיה

ארבעת מלונות של הרשת שודרגו. רון יריב, מנכ"ל הרשת: "מהלך שדרוג המלונות תואם את התפיסה הניהולית של הרשת הדוגלת בכך, שקיים צורך הכרחי לחדש ולשמר את בתי המלון ברמה הגבוה והעדכנית ביותר".

||| |||
רשת קראון פלזה ישראל השקיעה במהלך השנה החולפת כ-60 מיליון ₪ בשדרוג ארבעה ממלונותיה ובנוסף, צפויה הרשת להשיק במהלך שנת 2013 את המלון החדש באשדוד.

מלון קראון פלזה תל אביב על הים השיק אגף סוויטות נשיאותיות, הכולל: סוויטה נשיאותית מפוארת המשתרעת על 100 מ"ר, סוויטה משפחתית ייחודית הכוללת שני חדרי שינה וסלון והמשתרעת על פני 90 מ"ר, סוויטת ג'וניור המשתרעת על 70 מ"ר ו-4 סוויטות דה לאקס בשטח כולל של 240 מ"ר.


במלון קראון פלזה ירושלים עוצבו ושופצו מחדש 5 קומות, הכוללות סה"כ 124 חדרים.


במלון קראון פלזה ים המלח עוצבו ושופצו מחדש הסוויטה הנשיאותית, 3 סוויטת רגילות ו-56 חדרים.


במלון הולידי אין אשקלון שופצה קומת העסקים, הכוללת 20 חדרים והפיכתם לחדרי דה לקס. בנוסף, השיק המלון טרקלין עסקים מודרני, הכולל אולם סלוני מרווח, חדר ישיבות וחדר ביליארד.

רון יריב, מנכ"ל רשת קראון פלזה ישראל, אמר כי, במסגרת התכנית האסטרטגית למיצובה של קראון פלאזה ישראל כאחת מרשתות בתי המלון המובילות בישראל יישמה הרשת במהלך השנה החולפת מהלכים רחבי היקף בתחום אסטרטגיית השרות, המציבה את נוחות האורח במרכזה תוך התאמה לצרכי המציאות היום יומית של אורחים עסקיים ופרטיים כאחד.

יריב הדגיש עוד כי, מהלך שדרוג המלונות תואם את התפיסה הניהולית של הרשת, הדוגלת בכך שקיים צורך הכרחי לחדש ולשמר את בתי המלון ברמה הגבוה והעדכנית ביותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: