אא

לשכת התיאום של תעשיית התיירות תקיים כנס "לסיכום תקופת כהונתו של שר התיירות"

הלשכה תקיים ביום ג' כנס לסיכום הישגי תעשיית התיירות בקדנציה הנוכחית של הממשלה ,מיקי פדרמן בהזמנה: "תקופת הממשלה הנוכחית הייתה עבורנו תקופת שגשוג והצלחות". פדרמן בתגובה: "הכוונה היא לעסוק בסיכומים. הצלחות לצד כישלנות וגם להציב אתגרים לממשלה הבאה"

||| |||

סמוך להחלטת השר אביגדור ליברמן על הרכב הרשימה של מפלגת 'ישראל ביתנו', לקראת הבחירות לכנסת, לשכת התיאום של תעשיית התיירות תקיים ביום שלישי הקרוב כנס תיירות מיוחד.

מיקי פדרמן, יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות, כתב בין השאר בהזמנה לכנס, כי: "עם סיום הקדנציה של הממשלה, אני מבקש לכנס את כל גורמי תעשיית התיירות, לכנס שבו נסכם את הישגי תעשיית התיירות בקדנציה זו, והאתגרים העומדים בפניה. תקופת הממשלה הנוכחית הייתה עבורנו תקופת שגשוג והצלחות, בעיקר על רקע הגידול בתקציבי השיווק של מדינת ישראל וכפועל יוצא מכך, הגידול במספר התיירים, בהכנסות מתיירות, בהיקף העוסקים בתחום התיירות, במספר המועסקים".

פדרמן מציין בהזמנה לכנס, כי: "אני מבקש להזמין אתכם לכנס שיתקיים בנוכחות שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, שבו נסכם את תקופת כהונתו כשר התיירות בממשלה הנוכחית ונוקיר את כל מי שתורם לעתיד תעשיית התיירות".

יש לציין, כי רק לפני כחודש, עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות , ציין כאחת הבעיות של תעשיית התיירות את הזליגה של תיירים מישראל לטובת הרשות הפלשתינאית.

מיקי פדרמן אמר בתגובה כי: "הכנס המתוכנן נועד לסכם את תקופת הקדנציה של הממשלה הנוכחית . הכוונה היא לעסוק בסיכומים.


בין היתר להציף אתגרים שלא התממשו ולא צלחו, הצלחות לצד כישלונות, וגם להתיב אתגרים לממשלה הבאה. זוהי הזדמנות לכל גורמי תעשיית התיירות להביע עמדה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: