אא

הושק מלון הבוטיק "עלמה" מקבוצת הקולינריה Adi's lifestyle

המלון הוקם בבנין היסטורי לשימור, ברחוב יבנה 23 פינת רחוב אחד העם בת"א, בהשקעה כוללת של כ-12 מיליון ₪. על מסעדת המלון, "עלמה לאונג'", ינצח השף יונתן רושפלד.

| |

קבוצת הקולינריה Adi's lifestyle, בבעלות האחים עדי ועירית שטראוס, הודיעה היום על הקמתו של מלון "עלמה", המוקם על המבנה היסטורי אשר שופץ וחודש.

המלון משתרע על שטח כולל של 1,200 מ"ר ב- 3 קומות וכולל 15 חדרים, מתוכם 8 חדרים, ו-6 סוויטות סטודיו בגודל של 40 מטר רבוע, הפונה לרחובות יבנה ואחד העם וגג עם נוף לתל אביב הלבנה. כחלק מהקונספט של המלון, המעוצב בסגנון אקלקטי, כל אחד מ – 15 החדרים עוצב באופן ייחודי.

בכל חדרי המלון המרווחים, בין 30-40 מטר, האורחים יהנו מאמבטיות מרווחות עם מוצרי טיפוח של המותג "בולגרי", ברוב חדרי המלון מרפסות הצופות לנוף אורבני של ה"עיר הלבנה", מכונת אספרסו, מזרן רך או קשה ע"פ בחירת האורח, טלוויזיות תלת מימד מתקדמות עם אפשרות לגלישה חופשית באינטרנט.

בלב המלון הוקמה המסעדה "עלמה לאונג'", בניצוחו של השף יונתן רושפלד, אשר תציע תפריט משתנה בכל יום, המותאם לחומרי הגלם הטריים הקיימים בשווקים באותו היום. במסעדה, המהווה את לב המלון, גינת פטיו ירוקה וגג מפואר, לרווחת האורחים ולטובת אירועים פרטיים ואירועים מיוחדים לאורחי המלון. המסעדה משתרעת על שטח של 52 מ"ר ותארח כ-30 סועדים. המסעדה תהיה פתוחה לקהל הרחב, בין השעות 12:00-24:00. ארוחת הבוקר תוגש רק לאורחי המלון בין השעות 07:00-10:00.

מלון הבוטיק "עלמה", הינו המלון השני אותו מקימים האחים שטראוס, אשר אחראים להבאתו והקמתו של המותג "ריץ קרלטון" בישראל, בהרצליה פיתוח, ביחד עם קבוצת תדהר, בראשות גיל גבע ואריה בכר, בהשקעה של 600 מיליון ₪.

עירית שטראוס: "הבניין עליו הוקם המלון, ברחוב יבנה פינת אחד העם, הינו בניין היסטורי שנבנה כבית דירות ל – 6 משפחות, הסיפור ההיסטורי של הבניין ריגש אותי והיווה את מקור ההשראה לתפיסה האדריכלית והעיצובית של המלון החדש. תפיסה זו באה לידי ביטוי בכל פינה במלון ובמיוחד בחדרי המלון המספרים סיפור אישי המאפיין כל חדר באופן שונה וייחודי שתורגם לצבעוניות חומר וסגנון".

יונתן רושפלד: "אנו שואפים להעניק לאורחינו חוויה ייחודית ברמה יומית. מכאן נולד הקונספט של תפריט חדש בכל יום. לקוחותינו יהנו מחוויה כוללת שתתבטא בכל הדברים הטובים שחווית אירוח יכולה להציע. "דברים טובים באים באריזות קטנות", מסעדת עלמה לאונג' תהיה עוד דוגמא מצוינת לכך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: