אא

קרני:" בקריטריונים החדשים שיאט"א דורשת יוכלו לעמוד רק מספר מצומצם של משרדי נסיעות"

בעקבות הקריטריונים החדשים שיאט"א רוצים להטיל על משרדי הנסיעות משנת 2013, ועדיין לא אושרו לגבי ישראל, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות מזהיר:"מעט משרדים יוכלו לעמוד בתנאים, זוסמן:"כתוב בתקנה 800 F כי אינה חלה באיזורים בהם ישנם כבר קריטריונים מקומיים שאושרו"

| |
יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות קובי קרני חרד לגורל משרדי הנסיעות, זאת בעקבות הקריטריונים החדשים שביאט"א מתכוונים לדרוש ממשרדי הנסיעות החל משנת 2013. ישראל עדיין לא אושרה, אך בהתאחדות בטוחים שזה יקרה בקרוב .

קרני אומר ל'פספורטניוז' כי הוא מרגיש :"שביאט"א רוצים לסגור את כל משרדי הנסיעות. בקריטריונים שהם דורשים יוכלו לעמוד רק מספר מצומצם של משרדי נסיעות. למשרדים לא יהיה כדאי להחזיק רישיון יאט"א".

יאט"א דורשת ממשרדי הנסיעות כ-20 קריטריונים שונים. מי שלא יעמוד בהם יצטרך לתת ליאט"א ערבות בנקאית שהיא תהיה בגובה ממוצע של שלושת החודשים הטובים של הסוכן בשנה. אם הסוכן יסכים לעבור לתשלום שבועי במקום חודשי, אז ביאט"א יורידו את גובה הערבות הנדרשת.

בין הדרישות של יאט"א: מאזן שנתי בחודש אפריל, יחס שוטף חיובי, רווח תפעולי כפול פי שתים מהוצאות המימון .

קובי זוסמן בתגובה: "כתוב במפורש בתקנה 800 F שאינה חלה באיזורים בהם יש כבר קריטריונים מקומיים שאושרו ,כך שאינני מקבל לחלוטין את הטענה ,לפיה יאט"א מבקשת לסגור את משרדי הנסיעות בישראל , נמשיך לפעול בשקיפות מול כל סוכני הנסיעות מורשי היאט"א בישראל ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: