אא

הסודות האפלים שבתי המלון המפוארים מסתירים מהאורחים

כפי שהתפרסם בשבוע שעבר באתר ה'מיילי דייל', ג'יקוב טומסקי האמריקני, עובד במלונות לשעבר, מתאר בספרו 'ראשים במיטות' את מה שמעוללים עובדי המלונות לאורחים.

אחרי עבודה של 11 שנים במלונות פאר בניו אורלינס ובמנהטן, ג'יקוב טומסקי כתב ספר משעשע למדי על הסודות האפלים של עובדי המלונות.
טומסקי מתייחס בעיקר למעללים של עובדי המלונות כלפי אורחים בוטים ומתנשאים המתייחסים אל עובדי המלונות כאל משרתים. עובדי המלונות לא נותרים אדישים ופורקים את תסכוליהם בנקמות קטנות, כמו במברשת השיניים של האורח או בהחלפת כרטיס הכניסה לחדר.
על הניקיון במלונות טומסקי מספר כי כיסויי השמיכות מנוקים לעתים, אך שמיכות הפוך לעולם אינן מנוקות. כוסות השתייה אינן נשטפות במים וסבון, אלא במשחת פוליש של רהיטים כדי שתיראנה מבריקות כחדשות.
פרק מרכזי בספר מוקדש למעללי העובדים, הגונבים מדי פעם ממתקני המיני בר או ממכוניות חונות של האורחים ומעת לעת גם מציצים בסודותיהם בחדרים.
ספרו של טומסקי מהווה מעין אזהרה או 'צלצול השכמה' לאורחי המלונות, והוא אף מציע להם כיצד להתייחס לעובדים כדי לא להיפגע מנקמותיהם הקטנות או ממשמרותיהם המשעממות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: