אא

ספטמבר-אוקטובר במלונות: עליות שנקטעו עם תחילת מבצע 'עמוד ענן'

נשיא התאחדות המלונות בעקבות מבצע 'עמוד ענן': "אנו מעריכים את הפגיעה הישירה בפדיון המלונות בחודשים הקרובים בכ- 0.5 מיליארד ₪, אולם אפשר לצמצם את הפגיעה הצפויה על ידי התגייסות מהירה של הממשלה וגורמי התעשייה השונים לסדרת פעולות להשבת התיירים"

Shutterstock Shutterstock

באוקטובר נרשמו במלונות כ-1.1 מיליון לינות תיירים, עלייה של יותר מ-17% לעומת אוק' 2011 וקרוב ל- 1.1 מיליון לינות ישראלים, עלייה של למעלה מ-7% לעומת אוקטובר אשתקד.

סה"כ לינות במלונות : כ- 2.2 מיליון, 12%+ עליה בהשוואה לאשתקד ותפוסת החדרים הארצית הייתה גבוהה והגיעה לכ- 77% .







לדברי עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל: "בחודש שעבר דיווחנו על ירידות בספטמבר וטענו כי יש להמתין לתוצאות אוקטובר במלונות ולבחון את הנתונים המצרפיים של הלינות בשני החודשים: ספטמבר ואוקטובר. ואכן, נתוני אוקטובר קיזזו את ירידות ספטמבר. התפוסה באוקטובר הייתה גבוהה במיוחד, כאשר מלונות ים המלח, תל אביב ואילת חצו את רף 80% התפוסה. באופן מצטבר, בחודשים ספטמבר – אוקטובר: נרשמה עלייה כלל ארצית של כ- 5% בלינות התיירים. העליות נמשכו עד אמצע נובמבר ונקטעו באחת עם תחילת מבצע 'עמוד ענן' ".

פדרמן מוסיף ואומר "אנו מעריכים את הפגיעה הישירה בפדיון המלונות באופן מצטבר בחודשים הקרובים בכ- 0.5 מיליארד ₪. עם זאת, אפשר לצמצם את הפגיעה הצפויה על ידי התגייסות מהירה של הממשלה וגורמי התעשייה השונים לסדרת פעולות מיידיות לשם השבת התיירים לישראל, ובראש ובראשונה בעזרת קמפיין תדמיתי, שיראה לעולם תמונות של שגרה במשק הישראלי, בכלכלה ובחברה. קמפיין כזה יתרום לא רק לתיירות, אלא לתדמית המדינה בכלל ולהחזרת המשקיעים הזרים למשק".

סיכום ינואר - אוקטובר במלונות
לינות התיירים: כ- 8.2 מיליון .
לינות הישראלים: כ- 10.6 מיליון .
סה"כ לינות תיירים + ישראלים כ- 18.9 מיליון
תפוסת החדרים עמדה על: כ- 67%
מצבת חדרי המלון הממוצעת בינואר-אוקטובר : 47,762

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: