אא

מיכאל פדרמן לראש הממשלה: לפעול באופן מיידי לשיקום הנזק התדמיתי התיירותי

יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות, מיכאל פדרמן, פנה היום [ב'] במכתב לראש הממשלה וביקש ממנו לדאוג לכך שכל גופי הממשלה יתגייסו למען המטרה של החזרת התיירות למדינת ישראל בעקבות מבצע 'עמוד ענן'.

Shutterstock Shutterstock
בעקבות מבצע 'עמוד ענן', פנה היום מיכאל פדרמן, יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות, במכתב לראש הממשלה ובו הוא מבקש כי לאחר שההסברה הישראלית התגייסה למען יעדי המבצע יינקטו הפעולות הנדרשות לשיפור התדמית של ישראל.

"משהסתיים המבצע אנו תיירני ישראל מבקשים להמליץ בפניך להוסיף ליעדי ההסברה גם את שיפור התדמית למדינת ישראל ולרכז מאמץ שיווקי להחזרת תנועת התיירות לישראל, שנפגעה בעקבות המבצע, ולחידוש תנופתה וצמיחתה כפי שהיתה בשנים האחרונות. שיפור התדמית באמצעות התיירות משרתת את כלל מגזרי המשק והכלכלה", כותב פדרמן לראש הממשלה.

פדרמן מוסיף ומבקש לפעול למאמץ משולב לשיקום הנזק התדמיתי והתיירותי: "נבקשך להנחות את משרדי הממשלה הרלוונטיים: האוצר, התיירות, החוץ, התמ"ת וההסברה, לפעול באופן מיידי לשיקום הנזק התדמיתי התיירותי, ולהקצאת המשאבים הנדרשים על מנת לצאת מיידית בקמפיין חיובי לעולם, המציג את מדינת ישראל על יתרונותיה לאחר החזרה לשגרה של עשייה כלכלית ומשקית מבורכת ומשגשגת. זו בסופו של דבר תמצית הניצחון! ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: