אא

רשת רימונים: רווח נקי של 18.3 מיליון ₪ ברבעון השלישי של השנה

הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדלו בשיעור של כ- 14% והסתכמו לסך של כ- 230.9 מיליון ₪ לעומת כ- 203.1 מיליון ₪ בתקופה המקבילה בשנת 2011

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות רימונים פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2012 והציגה בשורה התחתונה רווח נקי של 18.3 מיליון ₪ תוך הצגת שיפור בכל הפרמטרים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות החברה בתקופה זו גדלו בשיעור של כ- 14% והסתכמו לסך של כ- 230.9 מיליון ₪ לעומת כ- 203.1 מיליון ₪ בתקופה המקבילה בשנת 2011. הרווח הגולמי הסתכם לסך של כ- 55.7 מיליון ₪, גידול בשיעור של 29% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

הרווח, לפני פחת ומימון, בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם לסך של 33.7 מיליון ₪ לעומת כ- 23.7 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, גידול בשיעור של 42%.

הוצאות המימון של החברה קטנו בתקופה המדווחת והן הסתכמו לסך של 15.0 מיליון ₪ לעומת 16.5 מיליון ₪ בתקופה המקבילה בשנת 2011.

הרווח הנקי של החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם לסך של 18.3 מיליון ₪ לעומת רווח של 0.2 מיליון ₪ בתקופה המקבילה בשנת 2011.

החברה הציגה שיפור גם בתוצאות הרבעון השלישי של השנה לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה ברבעון המדווח גדלו בשיעור של כ- 8% והסתכמו לסך של כ- 86.8 מיליון ₪ לעומת כ- 80.3 מיליון ₪ ברבעון המקביל בשנת 2011.

הרווח הגולמי הסתכם לסך של כ- 22.9 מיליון ₪, גידול בשיעור של 8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הרווח, לפני פחת ומימון, ברבעון השלישי הסתכם לסך של 15.4 מיליון ₪ לעומת רווח, לפני פחת ומימון, של 14.5 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, גידול בשיעור של 6%.

יו"ר החברה, סמדר רינות נמרודי, מסרה כי "אסטרטגיית רשת מלונות רימונים תתמקד בהתרחבות פעילות החברה במהלך שנת 2013, באמצעות כניסה לבתי מלון בישראל, במטרה להשתלב בניהול בתי מלון נוספים, תחת מטריית הרשת וחזקותיה הניהוליות, השיווקיות והתפעוליות המעניקות שירות ואירוח מוקפד ללקוחותיה. עוד מסרה רינות-נמרודי: "במסגרת האסטרטגיה נמצאת החברה בימים אלה במו"מ עם מספר בעלי בתי מלון ברחבי הארץ, לניהולם".

רונן שי, מנכ"ל רשת מלונות רימונים, מסר: "תוצאות הרבעון השלישי הינם תוצאות המשקפות את המשך מגמת הגידול בהכנסות, הן בתיירות נכנסת והן בתיירות הפנים, תוך כדי ניהול תפעולי יעיל שהניב רווח תפעולי גדול יותר מאותה תקופה בשנה שעברה. לדבריו: "הרשת ממשיכה במאמצי השיווק האגרסיביים בתיירות המקומית ובתיירות הנכנסת, בד בבד עם פרויקטים תחזוקתיים לשיפור רמת המוצר של המלונות שלה."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: