אא

מנהלת ההשקעות במשרד התיירות אישרה בקשות להשבה והסבה של 13 בתי מלון

470 חדרים צפויים להצטרף להיצע המלונאי בישראל בעלות השקעה כוללת של כ- 153 מיליון שקלים. סך המענקים שאישר המשרד הינו כ- 34.5 מיליון שקלים

Shutterstock Shutterstock
מנהלת ההשקעות במשרד התיירות אישרה בימים האחרונים בקשות להשבה והסבה של 13 בתי מלון, בערים: ירושלים, אשקלון, עכו, חיפה, נהריה, כפר החורש, טבריה וקיבוץ עין גב.

470 חדרים נוספים צפויים להצטרף להיצע המלונאי בישראל, בעלות השקעה כוללת של כ- 153 מיליון שקלים. סך המענקים שאישר המשרד הינו כ-34.5 מיליון שקלים. במהלך שנת 2012 אישרה מנהלת השקעות מענקים בגובה של כ-200 מיליון שקלים.

באשקלון יוקם מלון על יסודות מבנה נטוש על חוף הים, שהיה בשימוש מלונאי לפני עשרות שנים. היזם ישקיע כ- 15 מיליון שקלים בבניית כ-50 חדרים והרחבת המלון ב-100 חדרים נוספים במבנה סמוך למלון, כבר נמצאת בשלבי תכנון.

בחיפה יוסב בניין 'הקזינו' בעיר למלון נופש ברמה A עם 54 חדרים בעלות של כ-21 מיליון שקלים. הבניין פעל בעיקר בשנות ה-30 כמרכז תרבות ופנאי לתושבי שכונת בת גלים בעיר.

סמוך לנצרת, ליד כפר החורש, אושר מענק להסבתם של 64 חדרים בכפר נופש, המשתרע על פני כ-40 דונם, בהשקעה של למעלה מ-31 מיליון שקלים. בכפר, אשר כבר מציע שירותי ספא, עתידים להיבנות סה'כ כ- 85 יחידות אירוח בשלב זה, ביניהן 10 סוויטות.

בירושלים ובטבריה, אשר זוכות למענקים מוגדלים של כ- 28% מסכום ההשקעה, אושרו 6 בקשות, בהשקעה כוללת של למעלה מ-47 מיליון שקלים. בין הפרוייקטים: השבה של מלון לאונרדו בסמוך לחוף השקט בטבריה, הסבה של גן ילדים במבנה YMCA ברחוב המלך דוד בירושלים ל- 21 חדרי מלון וצירופם למלון שלוש הקשתות, הקיים בבניין והוספה של 47 חדרים למלון 'סטרנד' במזרח ירושלים לאחר הסבתם מבניין משרדים בהשקעה של כ- 12 מיליון שקלים.

בעיר העתיקה בעכו אושרה הסבתו של בניין לשימור למלונית ברמה A עם 17 חדרים ובנהריה אושר מענק להשבתו של מלון סול מרין בהיקף של 40 סוויטות בעלות של כ- 17 מיליון שקלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: