אא

שר התיירות הודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים

לאחר שהבין כי לא יזכה במקום ריאלי בבחירות הקרובות במפלגתו ישראל ביתנו, החליט כנראה השר להקדים והודיע על פרישתו מהתמודדות בבחירות הקרובות. מיסז'ניקוב: "אני מסתכל בגאווה ובסיפוק על ההישגים שלי כשר התיירות״

Shutterstock Shutterstock

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב הודיע על סיום דרכו הפוליטית בבחירות הקרובות וזאת כפי הנראה לאחר שהבין כי השר אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, אינו מתכוון לשבצו במקום ריאלי בבחירות הקרובות.

הודעתו של מיסז'ניקוב היום על אי התמודדותו בבחירות הקרובות בחודש ינואר לכנסת, מגיעה  יום אחרי שאנסטסיה מיכאלי הודיעה אף היא על פרישה מהחיים הפוליטיים.

ככל הנראה, השר ליברמן החליט "להראות" למיסז'נקוב את הדרך החוצה לאחר התחקיר של ערוץ  2 בחודש ספטמבר על התנהלותו של השר במספר מקרים בנסיעותיו לחו"ל.

מיסז'ניקוב הודיע היום כי: "לאחר 10 שנים בהן שירתתי כנבחר ציבור, מתוכן שבע שנים בכנסת ובבמשלת ישראל, הודעתי לאביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, כי אינני מתכוון להתמודד בבחירות לכנסת ה-19. אני מסתכל בגאווה ובסיפוק על ההישגים שלי בתפקידי כשר התיירות ויו"ר ועדת הכספים, ועל התרומה הכלכלית והחברתית שלי למדינת ישראל, ובכלל זה מספרי שיא של תיירות נכנסת בשלוש השנים האחרונות וגידול של 28 אלף במספר המשרות החדשות בענף התיירות, כתוצאה מכך, תוספת של 38 מיליארד שקל להכנסות המדינה בשנה האחרונה, יצירות 1,200 עסקים קטנים ובינוניים בענף התיירות בשנים האחרונות".

שר התיירות ציין עוד כי: "יש לי כוונה להמשיך ולתרום למשק הישראלי בתפקידים מרכזיים אחרים שאמלא. אינני פורש מהעשייה הציבורית והעסקית, ויש לי כוונה להמשיך ולתרום מכשרוני, ניסיוני וממרצי".

כזכור, בתחקיר של ערוץ 2, שמיסז'ניקוב הכחיש אותו, נטען כלפיו כי הוא היה מבלה במועדוני לילה ואף היה בחלק מהמקרים היה  חוזר שיכור.

עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, אמר על הודעת הפרישה של שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב מהחיים הפוליטיים: "אני מצר על פרישת שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ומאחל לו בהצלחה בהמשך. מיסז'ניקוב הצליח כשר לקדם את התיירות, להביא תקציבים מוגדלים ולהגדיל את מספר התיירים למדינת ישראל, בתקופה של חוסר יציבות גיאופוליטית ומיתון כלכלי בעולם. ההודעה על פרישתו נעשית בשעה קשה לתעשיית התיירות על רקע המשבר בתיירות הנכנסת אליו נקלענו עקב מבצע 'עמוד ענן'. אני תקווה כי מערכת הבחירות לא תמנע את הטיפול בנזקי התדמית ובתכנית השיקום להחזרת תנועת התיירות לישראל".
פדרמן הוסיף עוד "כמו כן, כמי שמייצג את כלל מלונאי ישראל, אני כולי תקווה כי שר התיירות הבא יהיה מסור למשימת קידום התיירות ויקבל את משך הזמן הדרוש לעשייה אפקטיבית במשרד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: