אא

מונה טורס חגגה 30

באירוע ססגוני בגן האירועים 'גדות' בתל אביב בהשתתפות מאות עובדים ואורחים ציינה החברה 30 שנות פעילות וצמיחה מתמשכת בענף

Shutterstock Shutterstock
ביום חמישי שעבר, כ"ט בנובמבר, מונה טורס חגגה ברוב פאר יום הולדת 30.

האירוע התקיים בגן האירועים גדות תל אביב. באירוע השתתף שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, שנשא דברים על הישגי התיירות בכלל ועל תרומתה של מונה טורס והחברה האחות 'פליינג קרפט' לעידוד התיירות הנכנסת ועיצוב אופייה של התיירות היוצאת. שר התיירות בירך את החברות, שהטביעו על דגלן, בין היתר, את חבר העמים כציר מרכזי על ידי ייצוג חברות מחבר העמים ועל היותם אחראיות לנתח השוק העיקרי בפלח השוק הרוסי היוצא והנכנס. השר הדגיש את ייחודה של מונה טורס כחברה, שקלטה בחום אל חיקה עולים מחבר העמים, ותיקים וחדשים, המהווים אחוז ניכר מצוות עובדיה והשדרה הניהולית של החברה.

הבעלים ויו"ר החברה, ירון מילר, סקר את הליך הקמתה של החברה החל בשנת 1982. מילר הדגיש את תרומתו האישית של מנכ"ל החברה, בני אשר, להובלת החברה ומיצובה כאחת החברות המובילות בענף.

מנכ"ל החברה מאז שנת 1998, בני אשר, הודה למילר על האמון וציין שהישגי החברה הם הודות לצוות העובדים המסור, שהוביל את החברה גם בשנים קשות להישגים חסרי תקדים בענף.

באירוע השתתפו יותר ממאתיים מעובדי החברה וכמאה נציגים בכירים מענף התיירות היוצאת והנכנסת, נציגי חברות תעופה, חברות שכר, GDS, השכרת רכב, פתרונות טכנולוגיים ועוד.

באירוע הוגרלו בין עובדי מונה טורס 40 פרסים וכרטיסי טיסה, שנתרמו ע"י חברות התעופה והסיטונאים המובילים.

בני אשר ציין בסיפוק, שאת ייחודה של מונה טורס כחברה מרכזית בענף ניתן לזהות על ידי איחוד הכוחות התחרותיים בענף, שכמעט כולם, ללא יוצא מהכלל, נרתמו ודאגו לקחת חלק באירוע ולפרגן לעובדי מונה טורס באמצעות חסויות ומגוון מתנות חסר תקדים.

בחלק הבידורי של הערב הסטנדאפיסט רמי ורד דאג לבדר את העובדים והאורחים, והאירוע הסתיים במסיבת ריקודים, שנמשכה אל תוך הלילה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: