אא

קובי קרני מפתיע: ''עדיין לא החלטתי האם אמשיך עוד קדנציה כיו''ר ההתאחדות''

האם הענף בדרך ל'רעידת אדמה'? קרני מסיים קדנציה כיו"ר התאחדות סוכני הנסיעות ועדיין מתלבט האם להמשיך בתפקיד זה. הכל היו בטוחים שקרני ימשיך, אך הוא אמור לקבל החלטה סופית בימים הקרובים לקראת האסיפה הכללית ב-7 בינואר.

Shutterstock Shutterstock
יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, עדיין לא החליט האם הוא ממשיך לעוד קדנציה כיו"ר התאחדות סוכני הנסיעות. ב-7 בינואר תתקיים האסיפה השנתית של התאחדות סוכני הנסיעות, ובמהלכה אמורים גם לבחור את היו"ר לשנתיים הקרובות.

עד כה, לכל חברי ההתאחדות ובכירי הענף היה ברור כי קרני ממשיך אוטומטית לעוד קדנציה. קרני נחשב לאחד מיו"ר היותר מוערכים שהיו להתאחדות אי פעם, ולאחד שמאחד תחתיו את כולם.

קרני מקדיש לפעילות שלו בהתאחדות לא מעט שעות, ובשיחה עם 'פספורטניוז' הוא הפתיע ואמר: "אני עדיין לא החלטתי האם אמשיך עוד קדנציה כיו"ר ההתאחדות".

קרני ציין עוד: "אני צריך לעשות חושבים ולקבל את ההחלטה. אני לא ממשיך באופן אוטומטי, אני אשב ואקבל החלטה על כך בימים הקרובים".

קרני אמור לחזור מחו"ל בסוף השבוע, ואם יחליט שלא להמשיך, אין ספק שזו תהיה רעידת אדמה בענף התיירות, כי אם יצטרכו למצוא כעת מחליף לקרני, בספק אם יצליחו למצוא אחד כזה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: