קמפיין חדש לעידוד חופשות חורף בישראל במחירים מוזלים
משרד התיירות והתאחדות המלונות משיקים את הקמפיין. משרד התיירות משקיע כ- 3.4 מיליון שקלים בקמפיין, שעל פי הערכות המשרד יניב כ- 6 מיליון לינות במהלך העונה
משרד התיירות והתאחדות המלונות השיקו קמפיין חדש לתיירות פנים בחורף. הקמפיין, שמפורסם בין התאריכים 11-25 בדצמבר, קורא לישראלים לנפוש בארץ בתקופת החורף, במחירים מוזלים.
116 מלונות המשתתפים בקמפיין מציעים חבילות נופש במחירים אטרקטיביים, שיישארו בתוקף עד ה-16.2.2013.
חבילות הנופש המוזלות מתחלקות לשלושה טווחי מחירים: עד 200 ₪, עד 300 ₪ ועד 400 ₪, על בסיס מקום פנוי, ללילה אחד לאדם בחדר זוגי, כולל ארוחת בוקר. המחירים תקפים בכל ימות השבוע. לרשימה המלאה של המלונות המשתתפים במבצע ופרטים נוספים בכתובת: www.ihaspecials.co.il
משרד התיירות משקיע בקמפיין כ- 3.4 מיליון שקלים בקמפיין, ועל פי הערכות המשרד הוא יניב כ- 6 מיליון לינות במהלך עונת החורף.
לדברי שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "קמפיין החורף הינו חלק מסדרת פעולות השיווק של משרד התיירות לשיקום תעשיית התיירות בישראל לאחר מבצע "עמוד ענן" וכן לעידוד התיירות במהלך חודשי החורף. מגוון ההצעות וההזדמנויות יאפשר לצרכנים רבים יותר ליהנות מחופשה כחול-לבן במחירים אטרקטיביים במיוחד".
לדברי יו"ר ועדת השיווק של התאחדות המלונות, עמי הירשטיין: "כבכל שנה בעונת החורף שהיא תקופת שפל במלונות אנו מציעים לציבור הרחב להתארח במלונות ברחבי הארץ במחירים סבירים המתאימים לכל כיס. השנה גייסנו את המלונות בשלוש קטגוריות מחיר, שכל אחד יכול למצוא בהן את זו המתאימה לו".
116 מלונות המשתתפים בקמפיין מציעים חבילות נופש במחירים אטרקטיביים, שיישארו בתוקף עד ה-16.2.2013.
חבילות הנופש המוזלות מתחלקות לשלושה טווחי מחירים: עד 200 ₪, עד 300 ₪ ועד 400 ₪, על בסיס מקום פנוי, ללילה אחד לאדם בחדר זוגי, כולל ארוחת בוקר. המחירים תקפים בכל ימות השבוע. לרשימה המלאה של המלונות המשתתפים במבצע ופרטים נוספים בכתובת: www.ihaspecials.co.il
משרד התיירות משקיע בקמפיין כ- 3.4 מיליון שקלים בקמפיין, ועל פי הערכות המשרד הוא יניב כ- 6 מיליון לינות במהלך עונת החורף.
לדברי שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "קמפיין החורף הינו חלק מסדרת פעולות השיווק של משרד התיירות לשיקום תעשיית התיירות בישראל לאחר מבצע "עמוד ענן" וכן לעידוד התיירות במהלך חודשי החורף. מגוון ההצעות וההזדמנויות יאפשר לצרכנים רבים יותר ליהנות מחופשה כחול-לבן במחירים אטרקטיביים במיוחד".
לדברי יו"ר ועדת השיווק של התאחדות המלונות, עמי הירשטיין: "כבכל שנה בעונת החורף שהיא תקופת שפל במלונות אנו מציעים לציבור הרחב להתארח במלונות ברחבי הארץ במחירים סבירים המתאימים לכל כיס. השנה גייסנו את המלונות בשלוש קטגוריות מחיר, שכל אחד יכול למצוא בהן את זו המתאימה לו".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}