משרד התיירות משקיע בקמפיינים בחו"ל ומפרסם קמפיין לעידוד תיירות פנים לדרום
המשרד משקיע 15 מיליון שקלים במגוון קמפיינים לשיקום תנועת התיירות לישראל אחרי מבצע עמוד ענן: קמפיין החורף בארה"ב ובקנדה, שמצטרף לקמפיין ברוסיה וכן קמפיין בישראל לתיירות פנים לדרום
Shutterstock
עם סיומו של מבצע עמוד ענן ולקראת עונת החורף, מתגבר משרד התיירות את מערך השיווק בארה"ב, בקנדה וברוסיה בהשקעה של כ-15 מיליון שקלים. הקמפיין בארה"ב וקנדה, בהשקעה של 7 מיליון שקלים יפנה לקהילות הנוצריות בערים שונות ויציע חבילות נופש אטרקטיביות לביקור בעונת החורף בארץ הקודש לצד חוויה רוחנית בישראל.
קמפיין החורף בארה"ב ובקנדה, באנגלית ובספרדית, יהיה בסימן visit Israel you'll never be the same.
כמו כן, לפני כשבועיים עלה גם ברוסיה ובאוקראינה קמפיין החורף של משרד התיירות בעלות של הקמפיין כ-8 מיליון שקלים.
במסגרת קמפיין החורף ברוסיה מוצגת ישראל על מגוון אפשרויות הביקור, הבילוי, הנופש והפנאי בה, בהתאם למיצובה כ"ארץ הקודש שבמרכזה ירושלים". הקמפיין פונה לקהלים דתיים ובמסגרתו מודגשים האתרים הקדושים לנצרות בירושלים ובגליל. כמו כן פונה הקמפיין לקהלי יעד מגוונים נוספים המעוניינים בחופשה עם דגש על היסטוריה ותרבות.
אל פעולות השיווק יתלוו פעולות מול תעשיית התיירות המקומית במדינות המקור, הכוללות השתתפות בירידים ובסמינרים, פעילות יחסי ציבור, גיוס סיטונאים חדשים והרחבת מאגר המשווקים הפועלים לשיווק ישראל, הרחבת קיבולת התעופה ועוד.
בתוך כך יצא המשרד גם בקמפיין לשיקום תיירות הפנים לדרום בשם: go daroma וסיסמתו: "כמה טוב שבאתם דרומה". הקמפיין מזמין את הציבור הישראלי לבוא ולבקר באתרי התיירות באזור הדרום ולהכיר מקרוב את מגוון האטרקציות. הקמפיין, שהחל בימים אלה וימשך כשבועיים, יופץ באתרי אינטרנט וישודר ברדיו. משרד התיירות משקיע בקמפיין כ-300 אלף שקלים.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "לאחר השבת הביטחון והיציבות לאזור הדרום הגיע השלב לשיקום התיירות לישראל והשבתה למסלול העלייה בו הייתה טרם המבצע. בחודש האחרון יצא משרד התיירות בקמפיינים גדולים בחו"ל בהשקעה של כ-15 מיליון שקלים שיורחבו בהמשך ובקמפיינים לתיירות פנים"
קמפיין החורף בארה"ב ובקנדה, באנגלית ובספרדית, יהיה בסימן visit Israel you'll never be the same.
כמו כן, לפני כשבועיים עלה גם ברוסיה ובאוקראינה קמפיין החורף של משרד התיירות בעלות של הקמפיין כ-8 מיליון שקלים.
במסגרת קמפיין החורף ברוסיה מוצגת ישראל על מגוון אפשרויות הביקור, הבילוי, הנופש והפנאי בה, בהתאם למיצובה כ"ארץ הקודש שבמרכזה ירושלים". הקמפיין פונה לקהלים דתיים ובמסגרתו מודגשים האתרים הקדושים לנצרות בירושלים ובגליל. כמו כן פונה הקמפיין לקהלי יעד מגוונים נוספים המעוניינים בחופשה עם דגש על היסטוריה ותרבות.
אל פעולות השיווק יתלוו פעולות מול תעשיית התיירות המקומית במדינות המקור, הכוללות השתתפות בירידים ובסמינרים, פעילות יחסי ציבור, גיוס סיטונאים חדשים והרחבת מאגר המשווקים הפועלים לשיווק ישראל, הרחבת קיבולת התעופה ועוד.
בתוך כך יצא המשרד גם בקמפיין לשיקום תיירות הפנים לדרום בשם: go daroma וסיסמתו: "כמה טוב שבאתם דרומה". הקמפיין מזמין את הציבור הישראלי לבוא ולבקר באתרי התיירות באזור הדרום ולהכיר מקרוב את מגוון האטרקציות. הקמפיין, שהחל בימים אלה וימשך כשבועיים, יופץ באתרי אינטרנט וישודר ברדיו. משרד התיירות משקיע בקמפיין כ-300 אלף שקלים.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "לאחר השבת הביטחון והיציבות לאזור הדרום הגיע השלב לשיקום התיירות לישראל והשבתה למסלול העלייה בו הייתה טרם המבצע. בחודש האחרון יצא משרד התיירות בקמפיינים גדולים בחו"ל בהשקעה של כ-15 מיליון שקלים שיורחבו בהמשך ובקמפיינים לתיירות פנים"
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}