אא

מנכ"ל אל על, הצלם דוד רובינגר וראש עיריית ב'ש פתחו את תערוכת "רגעים בשחקים"

התערוכה המציגה צילומים היסטוריים של דוד רובינגר בטרקלין אל על מוצגת בימים אלה גם בטרקלין אל על החדש בלונדון

Shutterstock Shutterstock

מנכ"ל אל על אליעזר שקדי, חתן פרס ישראל הצלם דוד רובינגר וראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' הדליקו נר שלישי של חנוכה ופתחו אתמול את תערוכת "רגעים בשחקים", המציגה צילומים היסטוריים של דוד רובינגר בטרקלין אל על.


אליעזר שקדי אמר באירוע: "תמונותיו של דוד רובינגר מעטרות את מסדרונות אל על כבר שנים רבות ומתארות את ההיסטוריה של מדינת ישראל מתוך חוויית הטיסה של ראשי המדינה לדורותיהם. אנו גאים על כך שמעתה גם אורחינו בטרקליני אל על יזכו להיחשף לאותה פיסת היסטוריה".

דוד רובינגר ציין כי: "זכיתי לעסוק בחיי באחד המקצועות המרתקים ביותר בעולם. ולא רק זאת - אלא גם בפרק זמן מיוחד במינו: מהקמתה של מדינת ישראל ועד לימים אלה. זכיתי לתעד ניצחונות אדירים וגם זוועות מלחמה ולתעד גם שמחות ותקוות של שלום. ביליתי שעות מרתקות עם גדולי האומה במטוסי אל על. גם ראשי ממשלה נרדמים בטיסות ארוכות. גם להם הרגליים מתנפחות... בתערוכה זו מובא לראשונה תיעוד של אותם רגעים אנושיים".

התערוכה מוצגת בימים אלה גם בלונדון, בטרקלין "המלך דוד" החדש של אל על, אשר נחנך החודש בנמל התעופה הית'רו. הטרקלין החדש ממוקם בקרבת שער העלייה למטוס ומיועד לנוסעי מחלקות היוקרה – עסקים וראשונה וכן לחברי גולד, פלטינום וטופ פלטינום. בטרקלין 116 מקומות ישיבה, והוא מחולק לשני מתחמים, חלל עיקרי המשמש את כלל האורחים וחדר נפרד עבור נוסעי מחלקה ראשונה.

פתיחת התערוכה צוינה בהדלקת נר שלישי של חנוכה, בנוכחות הרב יהודה דרעי, רבה הראשי של באר שבע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: