אא

העמותה לתיירות חיפה אירחה בעיר כ- 20 עיתונאים זרים מכל העולם

דני רונן, מנכ"ל העמותה לתיירות חיפה : "אני רואה חשיבות רבה בהבאתם של העיתונאים הזרים ע"מ שיוכלו להתרשם מהפעילות התיירותית הענפה בעיר ומיופיה של חיפה ואתריה ולהפיץ את הבשורה ברחבי העולם"

Shutterstock Shutterstock
העמותה לתיירות חיפה בשיתוף משרד התיירות, אירגנו בשבוע שעבר סיור עיתונאים זרים בעיר לרגל חג החנוכה ואירועי החג של החגים. לסיור הגיעו כ- 20 עיתונאים מהמדיות הזרות המובילות מהארצות:: ארה"ב, סין, בריטניה, גרמניה, ספרד, רוסיה, צרפת, בולגריה פינלנד ועוד.

במסגרת הסיור, קיבלו העיתונאים סקירה מקיפה בנוגע לתוכניות התיירותיות העתידיות לפיתוח העיר חיפה ולהתרחבותה ועל הפרוייקטים התיירותיים ביניהם 35 מלונות שעתידים לקום בחיפה בשנים הקרובות. מנכ"ל העירייה מר שמואל גנץ בירך את העיתונאים בארוחת בוקר אותה אכלו במלון ה"קולוני", במושבה הגרמנית.

העיתונאים ביקרו בגנים הבהאיים וקיבלו סיור מודרך מג'לאל חטאמי סגן מזכיר העדה הבהאית, נהנו מסיור מומחז במושבה הגרמנית להכרת האיזור וחתמו את ביקורם בסיור בואדי ניסנס החוגג את אירועי החג של החגים.

לדברי דני רונן, מנכ"ל העמותה לתיירות חיפה : "אני רואה חשיבות רבה בהבאתם של העיתונאים הזרים ע"מ שיוכלו להתרשם מהפעילות התיירותית הענפה בעיר ומיופיה של חיפה ואתריה ולהפיץ את הבשורה ברחבי העולם. אני צופה כי בשנת 2013 יהיה גידול של מספר התיירים שיגיע לעיר חיפה", הוסיף רונן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: