אא

סנוניות האביב של מגה פמילי

חברת התיירות חילקה בימים האחרונים למשרדי הנסיעות את חוברת הטיולים והחבילות המשפחתיות לקראת פסח-אביב 2013. החוברת כוללת מסלולי טיולים ביעדים רחוקים ומיוחדים, ביעדים הקלאסיים של אירופה, טיולי כוכב וחבילות משפחתיות לנהיגה עצמית

Shutterstock Shutterstock
חברת מגה תיירות הפיצה בימים האחרונים למשרדי הנסיעות את הסנונית הראשונה לקראת האביב. חוברת הטיולים והחבילות המשפחתיות לפסח אביב 2013, הכוללת את מסלולי הטיולים, אותם מציעה החברה למשפחות.

בחוברת מגוון רחב של טיולים לתקופת הפסח והאביב, כאשר ניתן למצוא ביניהם בין השאר את היעדים הרחוקים והמיוחדים, דוגמת תאילנד, סין והונג קונג וכן טיולים לארה"ב ולסרי לנקה, את היעדים הקלאסיים באירופה: הולנד, בלגיה וצרפת, וכן טיולי כוכב וטיולים אזוריים באיטליה, באזור היער השחור בהולנד ובבלגיה.

כמו כן ניתן למצוא בחוברת שילוב של חבילות משפחתיות לנהיגה עצמית, הכוללות טיסות, רכב ולינה למשך שבוע, ליער השחור, לצפון איטליה וכמובן להולנד עם המלון של האפטלינג, בשילוב של הולידיי אין ליידן.

בנוסף מציעה החברה חבילות לינה ובילוי בפארקי השעשועים של אורלנדו, דיסנילנד פריס, אירופה פארק וכן בפוטורוסקופ שבפואטייה .

בחוברת יש גם 'פזילה' לכיוון הקיץ, עם תאריכים לחלק מהטיולים המאורגנים וכן הצעות לסאמר סקול באנגליה, כולל תאריכים ומחירים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: