הסוכנים כועסים על אל על שלא מורידה את הטרגט של חודש נובמבר
לטענת הסוכנים מצד אחד אל על טוענת שנגרמו לה נזקים של מיליוני דולרים בגלל סופת 'סנדי' ומבצע 'עמוד ענן' ומנגד היא אטומה לקורה בשוק
סוכני הנסיעות שוב כועסים על חברת אל על, והפעם על כך שהחברה לא באה לקראתם בכל הקשור לטרגט של חודש נובמבר.
הסוכנים אמרו שחברת אל על בעצמה הודיעה כי היא צפויה להפסיד מיליוני דולרים ברבעון הרביעי בגלל סופת ההוריקן 'סנדי' ומבצע 'עמוד ענן', והם מבקשים מהחברה רק התחשבות, לא מבקשים פיצוי כספי, והחברה אטומה ואינה מגיבה לבקשתם.
גורם בכיר בענף אמר על כך ל'פספורטניוז': "אל על לא עושה את זה בכוונה נגד הסוכנים, לא מרוע לב, זה פשוט בגלל שיד ימין בחברה לא יודעת מה עושה יד שמאל, הגיע הזמן ששקדי יתעורר וייראה מה קורה בחברה שלו".
יש לציין כי אל על פרסמה לאחרונה את תחזית ההפסד של החברה כתוצאה ממבצע 'עמוד ענן', ודיווחה כי הפסדיה צפויים להסתכם בטווח של 15-17 מיליון דולר ולאחר ביצוע פעולות למזעור נזקים ההפסד יסתכם ב-7-9 מיליון דולר.
הסוכנים אמרו שחברת אל על בעצמה הודיעה כי היא צפויה להפסיד מיליוני דולרים ברבעון הרביעי בגלל סופת ההוריקן 'סנדי' ומבצע 'עמוד ענן', והם מבקשים מהחברה רק התחשבות, לא מבקשים פיצוי כספי, והחברה אטומה ואינה מגיבה לבקשתם.
גורם בכיר בענף אמר על כך ל'פספורטניוז': "אל על לא עושה את זה בכוונה נגד הסוכנים, לא מרוע לב, זה פשוט בגלל שיד ימין בחברה לא יודעת מה עושה יד שמאל, הגיע הזמן ששקדי יתעורר וייראה מה קורה בחברה שלו".
יש לציין כי אל על פרסמה לאחרונה את תחזית ההפסד של החברה כתוצאה ממבצע 'עמוד ענן', ודיווחה כי הפסדיה צפויים להסתכם בטווח של 15-17 מיליון דולר ולאחר ביצוע פעולות למזעור נזקים ההפסד יסתכם ב-7-9 מיליון דולר.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}