אא

רשת קראון פלאזה סיכמו שנה במפגש מנהלים

מנהלי המחלקות של רשת מלונות קראון פלזה התכנסו במלון הרשת בירושלים, לרגל כניסתה של השנה האזרחית החדשה 2013, כדי לסכם את התוצאות העסקיות של הרשת בשנה החולפת ולשמוע ממנכ"ל הרשת, רון יריב, את תכנית העבודה והחזון לשנת 2013

Shutterstock Shutterstock

לרגל כניסתה של השנה האזרחית החדשה 2013 רון יריב, מנכ"ל רשת מלונות קראון פלזה ישראל, כינס את כל מנהלי המחלקות של הרשת במלון קראון פלזה ירושלים על מנת לסכם את התוצאות העסקיות של הרשת בשנה החולפת ולהציג את תכנית העבודה והחזון לשנת 2013.

רון יריב: "המפתח להצלחה העסקית של מלונות קראון פלזה בארץ ובעולם טמון ביכולת להביא לשביעות רצון של לקוחות ועובדי הרשת כאחד. מנהלים מניעים עובדים במקל וגזר ומנהיגים עושים זאת בעזרת חזון והשראה....אני בטוח שגם בשנת 2013 ישכילו המנהלים של הרשת בעזרת החזון וההשראה של כל אחד ואחד מהם להביא לשביעות רצונם של אורחי ועובדי הרשת".

יריב סיכם את דבריו בציטוט של אלברט שוויצר: "היחידים ביננו שיהיו מאושרים באמת הם אלו שיחפשו וימצאו את הדרך הטובה ביותר לשרת את בני האדם".

הכנס נחתם בהרצאתו של אלון אולמן בנושא: פריצת גבולות לתוצאות





בתמונה מימין לשמאל: קובי טולדנו, מנכ"ל קראון פלזה אילת, תמיר סובול, סמנכ"ל מערכות מידע ומיחשוב, דוד ברנס, מנכ"ל קראון פלזה ים המלח, מיכאל פלסז, מנכ"ל קראון פלזה סיטי סנטר, ירון ארזי, סמנכ"ל הכספים, שי אסיה, סמנכ"ל השיווק, דורון דוד, מנכ"ל הולידי אין אשקלון, רון יריב, מנכ"ל הרשת, הרצל לוי, מנכ"ל קראון פלזה חיפה, דודו עוז, סמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי, חיים אלקובי, מנכ"ל קראון פלזה ירושלים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: