אא

"נצבא" זכתה במכרז להקמת בית מלון במתחם משרד החוץ הישן בכניסה לעיר

חברת נצבא תשלם תוספת של 11.2 מיליון שקל להוצאות פיתוח בנוסף לעלות רכישת המגרש העומדת על כ-12.3 מיליון שקלים,במתחם יבנה בית מלון יוקרתי בשטח עם זכויות בניה בהיקף של 25,735 מ"ר, מתוכם שטחים עיקריים מעל מפלס הכניסה בהיקף של 13,555 מ"ר

Shutterstock Shutterstock

ועדת המכרזים של מנהל מקרקעי ישראל אישרה לאחרונה את זכייתה של חברת נצבא במתחם מלונאות בירושלים.


מדובר בשטח בו עמד בעבר משרד החוץ, בכניסה לעיר, ועליו צפוי להיבנות מלון שיכלול כ-250 חדרים.
חברת נצבא תשלם תוספת של 11.2 מיליון שקל להוצאות פיתוח בנוסף לעלות רכישת המגרש העומדת על כ-12.3 מיליון שקלים.
במתחם ששטחו כ- 4,585 מ"ר יבנה בית מלון יוקרתי בשטח עם זכויות בניה בהיקף של 25,735 מ"ר, מתוכם שטחים עיקריים מעל מפלס הכניסה בהיקף של 13,555 מ"ר, שירות בהיקף של 775 מ"ר, ומתחת למפלס הכניסה 3,845 מ"ר שטח עיקרי, ועוד 7,560 שטחי שירות. המכרז הוכן על ידי מנהל מקרקעי ישראל כשהתכניות שהוצעו, נבדקו ואושרו על ידי משרד התיירות.
העיריה והרשות לפיתוח ירושלים בתמיכת משרד התיירות ומשרד רה"מ, פועלים מזה זמן למימוש הפוטנציאל המלונאי במספר אזורים מרכזיים בירושלים. מתחם הכניסה לעיר משלב בינוי אינטנסיבי של שימושים מעורבים לתעסוקה, מסחר, מלונאות ותרבות, בדגש על מרחב ציבורי איכותי בלב אזור מוטה תחבורה ציבורית.
בנוסף למלון בשטח הקודם של משרד החוץ, ממשיכים הגורמים השונים לפרויקט הבא באזור מלונות הרכס, הכולל מגרשים להקמת 4 בתי מלון בדרום ירושלים, הצופים לעבר "האגן הקדוש". מדובר בתוספת של כ-1,200 חדרי מלון.
בירושלים, מעניק משרד התיירות ליזמים מענק ייחודי בגובה של כ- 28% מסך ההשקעה. בשנת 2012, אישר המשרד מענק להקמתם של 6 מלונות חדשים בעיר, ולהסבתם של 3 מלונות נוספים בהשקעה כוללת של כ- 450 מיליון שקלים. כמו כן, העיריה והרל"י גיבשו מתווה להתרת חסמים בירוקרטים ליזמים על ידי הקמת "המסלול הירוק", שיאפשר לכל יזם המעוניין להקים מלון בירושלים, מסלול מזורז ומקצועי שילווה על ידי פרוייקטור ייעודי צמוד לאורך כל הדרך עד קבלת היתרי בנייה.
מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר: "ירושלים היא העיר המתויירת ביותר בישראל ויש בה את המחסור הגדול ביותר בחדרי מלון. משרד התיירות נותן מענקים מוגדלים ליזמים הבונים מלונות בירושלים. בשלוש שנים האחרונות נפתחו בעיר למעלה מ-600 חדרים נוספים וכ-1,000 נמצאים בשלבי בניה שונים. המשרד ימשיך לפעול לבניית מלונות בירושלים, בהתאם לגידול המרשים במספר התיירים המגיעים לעיר מדי שנה".
יו"ר הרל"י , רו"ח משה ליאון: "אנו מברכים על הזכייה, מדובר בשיתוף פעולה פורה בין מספר גורמים ביניהם, העירייה, משרד התיירות והרל"י, אשר השקיעו רבות בשיווק המכרז בארץ ובחו"ל. הפוטנציאל המלונאי של ירושלים הוא רב ואנו נמשיך לממשו עוד השנה בפרויקטים נוספים"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: