אא

קובי קרני: ''אני לא רואה מצב בו אל על תוותר על 80% מנתח השוק שלה''

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות בראיון מיוחד ל'פספורט', לקראת האסיפה השנתית, שנערכת היום. עוד בגיליון המיוחד, שמופץ היום, אורי סירקיס מנכ"ל קבוצת ישראייר מדבר על הכל, טוני טיילר יו"ר יאט"א בראיון מיוחד, משה שמא סמנכ"ל יוטרוול במאמר מיוחד וראיונות עם בכירי הענף

Shutterstock Shutterstock
הכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות, שנדחה משבוע שעבר בגלל תנאי מזג האוויר, יתקיים היום במלון כפר המכבייה בר"ג.

כ-600 סוכני נסיעות אמורים ליטול חלק בכנס השנתי. לקראת הכנס הוציא עיתון 'פספורט' גיליון חגיגי, ענק, שאסור להחמיץ.

הגיליון כולל ראיון מיוחד עם קובי קרני, אשר ייבחר היום לקדנציה נוספת כיו"ר, שאומר כי: "אני לא רואה מצב בו אל על תוותר על 80% מנתח השוק שלה".

בגיליון גם ראיון בלעדי עם מנכ"ל קבוצת ישראייר, שהוביל את הקבוצה למפנה דרמטי בתוצאותיה, אורי סירקיס, שמדבר על הכל ואומר בין השאר כי: "אם לא מיזוג עם אל על או ארקיע, יכולה להיות אופציה יצירתית מיזוג עם קאל".

בראיון מיוחד עם טוני טיילר, יו"ר ומנכ"ל יאט"א העולמית, הוא קורא לממשלת ישראל לנקוט מדיניות מס ורגולציה, שתקל על צמיחת תעשיית התעופה והתיירות.

כמו כן בגיליון הענק, מאמר מקיף ומרתק בו משה שמא, סמנכ"ל רשת יוטרוול, מנתח את המגמות והתהליכים בענפי התיירות והתעופה בישראל.

לצד כל אלו, בגיליון גם ראיונות עם בכירי ענף התיירות והתעופה: יקי בן מנחם, אבנר גורדון, אופיר דנאי, בועז וקסמן, יורם מוטעי, אבי נחום, ענת סטריק-דהאן, איציק פנסו, אפרים קרמר, אייל קשדן ואורי שנבל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: