אא

מערב אירופה היא היעד הפופולארי לתיירים בחורף

כך עולה מסקר MasterCard Index, ארה"ב היא היעד השני בחשיבותו, כאשר 13.2% מהישראלים ביקרו או יבקרו בה, ושלישית מצויה בריטניה, עם 8.3% מהישראלים המעדיפים אותה כיעד לחופשת החורף. עם זאת, 24.5% מעדיפים לבלות את חופשת החורף שלהם בישראל

Shutterstock Shutterstock
% 21.4 מהישראלים ביקרו או מתכננים לבקר במדינות מערב אירופה במסגרת חופשת החורף שלהם – כך עולה מסקר MasterCard Index הבודק את תמהיל השימוש וההוצאות בכרטיסי אשראי, המתבצע בידי חברת מסטרקארד. כמועד הרלוונטי לחופשת חורף הוגדרו החודשים שבין נובמבר 2012 למרץ 2013, ולאחר מערב אירופה, ארה"ב היא היעד השני בחשיבותו, כאשר 13.2% מהישראלים ביקרו או יבקרו בה, ושלישית מצויה בריטניה, עם 8.3% מהישראלים המעדיפים אותה כיעד לחופשת החורף. עם זאת, 24.5% מעדיפים לבלות את חופשת החורף שלהם בישראל.

50.9% מהנסקרים עושים שימוש בשילוב של כרטיסי אשראי ומזומן לצורך תשלום בעת החופשה, ו-39% הצהירו כי הם עושים שימוש בכסף מזומן בלבד. יותר נשים מעדיפות להשתמש בכרטיסי אשראי לצורך ביצוע רכישות לחו"ל , אך אם הן עושות שימוש בכסף מזומן הן מעדיפות ברוב המקרים להצטייד במטבע של מדינת היעד לאחר הנחיתה, בעוד רוב הגברים מעדיפים להמיר את המזומן הנדרש לפני הנסיעה.

השימוש בכרטיסי האשראי בעת הנסיעה לחו"ל מתגבר עם הגיל – 58.1% מהנוסעים בגילאי 30-49 ו-61.5% מהנוסעים בגילאי 50-65 מעדיפים שילוב של כרטיסי אשראי ומזומן בעודם בחו"ל, בעוד רק 32.5% מהנוסעים בגילאי 18-29 בוחרים באפשרות זו .

45.5% מהישראלים ישהו בחו"ל בחורף הזה בין 4 ימים לשבוע, ו-30.2% ישהו בין שבוע לשבועיים. 5.4% יעדרו מהבית למשך יותר מחודש, ו-6.5% מתכננים נסיעה לפחות משלושה ימים. מהסקר עולה כי נשים מעדיפות נסיעות קצרות יותר, בעוד גברים נוהגים לשהות תקופות ארוכות יותר.

רוב הישראלים מעידים כי הם מוציאים עד 2,000 דולר לאדם במהלך הנסיעה לחו"ל, 28% מוציאים בין 2,000 ל-3,000 דולר, ו-6.5% מוציאים יותר מ-4,000 דולר לאדם במהלך הנסיעה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: