אא

אחישי גל: "אני מתבייש בשביל אלברט לוי ז"ל לאיפה הידרדרו 'האופקים' האלה"

ראשי חברות התיירות, איסתא ואי.די.בי תיירות, החליטו לצאת נגד עידית פדן, שהאשימה ב'פספורטניוז' את קרני, בטענה שהוא מעדיף שהספקים יקבלו את החובות של משרד 'הדני נסיעות' ולא חברות התעופה וגם חשיפת מכתב

ראשי חברות התיירות איסתא ואי.די.בי תיירות החליטו לצאת בפומבי נגד עידית פדן מנכ"ל חברת אופקים.
מה שהביא את הכעס של אחישי גל מנכ"ל חברת איסתא ודוד קמיניץ מנכ"ל קבוצת אי.די.בי תיירות כלפי ראשי חברת אופקים,היא העובדה שפדן האשימה אתמול ב'פספורטניוז' כי קרני שרכש חלק מהפעילות של משרד 'הדני נסיעות' העדיף שהספקים יקבלו את החוב שהייתה חייב להם 'הדני' על פני חברות התעופה להם חייב המשרד כ-600 אלף דולר.
בעקבות זאת, הגיע לחלק מראשי חברות התיירות המובילות מכתב שכתב איתי לוי מבעלי חברת אופקים לדני ורד, מבעלי משרד 'הדני נסיעות'. בין השאר כתב לו לוי כי:"ציינת כי כרגע אתה מכרטס באמצעות חברת סיגנל, כיוון שקובי קרני הוא חבר אישי שלך. עוד הוספת והסברת כי קובי קרני אמר לך כי מבחינתו הוא לא יכול לרכוש את פעילות "הדני" אם אינך מתכוון לשלם את התשלום החודשי ל-BSP ".
בעקבות זאת, אמר גל דברים קשים  נגד אופקים ל'פספורטניוז'  ,בין השאר אמר כי:"אין מצב שמצד אחד קובי קרני אמר כי הוא לא ירכוש את פעילות משרד 'הדני' אם המשרד לא ישלם את חובו לבי.אס.פי ומצד שני עידית פדן כותבת שאת קובי לא מעניינות חברות התעופה. יד ימין לא יודעת יד שמאל באופקים. יש פה שקר אחד גס. זו בושה וחרפה איך שהם מתנהגים. אלברט לוי ז"ל היה חבר שלי, אני מתבייש בשבילו לאיפה הידרדרו האופקים האלה. לפני שורד הלך לסיגנל ואופקים, הוא היה אצלי ואצל אמריקן אקספרס ולא חשבנו לגנוב ולו עובד אחד".
דוד קמיניץ גם יצא במתקפה נגד אופקים ואמר כי:"לאחר שלמדתי את השתלשלות האירועים ולאחר עיון במסמכים הרלוונטיים אשר הועברו אלי, צר לי מאד שלא נשמר קוד אתי מקובל וזאת בלשון המעטה. אני מאוכזב ומתבייש שלא נשמרה קולגליות וכללי הגינות בסיסים. אני מסיר את הכובע בפני קובי קרני שהתעלה מעל הדילמה והשאלה האם בהתנהגות כזו הוא מייצג את מי שראוי לכך, והוא בחר להמשיך להיות יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות בתקופה מאתגרת כזו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: