אא

ההתאחדות על דברי צוראל: "ממשיך להתחמק ממתן תשובה עניינית בנושא המחירים הגבוהים של חדרי מלון בישראל"

ואילו שמואל צוריאל בתגובה: "הדיון על ביטול החתימה על ההסכם עם האיחוד האירופי לא צריך להתקיים כהתנצחות אישית ולא עניינית מול התאחדות סוכני הנסיעות, בין היתר משום שהתיירות הנכנסת למדינת ישראל מיוצגת על ידי שני ארגוני סוכני נסיעות אחרים"

Shutterstock Shutterstock

התאחדות סוכני הנסיעות פרסמה מכתב בתגובה לדברי שמואל צוראל בנושא השמים:" עדיף שמר צוראל יתבטא בנושא שהוא אמור להבין, כמו מחירי חדרי המלון בישראל. התאחדות סוכני הנסיעות מתנגדת להסכם עם האיחוד האירופי, ולא לשמיים פתוחים, אשר מתקיימים בפועל כבר היום.
התאחדות סוכני הנסיעות בישראל מייצגת את כל הגופים המובילים והגדולים בתחומי התיירות הנכנסת, תיירות הפנים והתיירות היוצאת, ועמדתה נטועה עמוק בטובתה של כלכלת ישראל וענף התיירות.
זאת לעומת התאחדות בתי המלון אשר התנגדה למהלך של דירוג בתי מלון בישראל, ואשר בעיניה טובת המדינה, כלכלתה וענף התיירות הינם כלים לשימור אינטרסים כלכליים של קבוצה עסקית מצומצמת, על חשבון אזרחי ישראל.
הנסיון הנואל של התאחדות בתי המלון להסיט את הדיון לתחום התעופה הוא מלאכותי ופופוליסטי, ולו מהסיבה הפשוטה שמרביתן המוחלט של חברות תעופה המבקשות להוסיף טיסות לישראל, מקבלות אישור מיידי. לעניין זה הנתונים המספריים של גידול במספר הטיסות וחברות התעופה הפועלות בקווים לישראל מדברים בעד עצמם, ואינם כפופים לדברי המניפולציה של התאחדות בתי המלון. 
בנושא העמלות, שצוראל נהנה במיוחד לתקוף: לו טרח לברר היה צוראל יודע, כי כל חברות התעופה האירופאיות הגדולות ורובן המוחלט של החברות האירופאיות בכלל, אינן משלמות עמלה ליועצי התיירות".


ואילו שמואל צוריאל ,מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל, הגיב אף הוא במכתב להתאחדות סוכני הנסיעות:


"בעניין מחירי המלונות בארץ, התאחדות המלונות בישראל מתריעה כבר שנים על בעיה מבנית בנושא. המחירים הם פועל יוצא של עלויות תפעול לא סבירות, מוגזמות ויצירתיות יתר על המידה, שמושתות על המלונות בארץ ויוקר המחיה. כזכור, קמה ועדה משרדית מטעם משרד התיירות לחקור את הנושא. הועדה הגישה את המלצותיה ואלה התקבלו על ידי הממשלה, שלקחה על עצמה לטפל בהקדם בצמצום העלויות של המלונות כדי להוביל להוזלות.
בעניין דירוג המלונות, באופן עקבי ולאורך השנים, התאחדות המלונות לא התנגדה להחלת דירוג, אלא דרשה שזה ייערך לפי תנאי מרכזי: דירוג מקצועי ורציני על ידי חברה בינלאומית המתמחה בנושא. התאחדות המלונות בישראל פועלת בשיתוף פעולה מלא בנושא עם משרד התיירות לקידום הדירוג.    
ולגבי העניין עצמו, החתימה על ההסכם עם האיחוד האירופי, לא ייתכן שטיסה מפריז לתל אביב תהיה יקרה יותר מאשר טיסה מפריז לניו יורק. בעקבות ההסכם והגברת התחרות בשמים, יותר משווקים ימכרו את ישראל כיעד תיירותי באירופה והמחירים צפויים לרדת. ובכלל, הדיון על ביטול החתימה על ההסכם עם האיחוד האירופי לא צריך להתקיים כהתנצחות אישית ולא עניינית מול התאחדות סוכני הנסיעות, בין היתר משום שהתיירות הנכנסת למדינת ישראל מיוצגת על ידי שני ארגוני סוכני נסיעות אחרים: 'לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל' ואיגוד סוכני תיירות הפנים'. כעובדה, אי החתימה על ההסכם עם האיחוד האירופי בולם את מימוש הפוטנציאל הכלכלי והחברתי של תעשיית התיירות ותרומתה למשק ולחברה בישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: