אא

נורוויג'ן קרוז ליין Breakaway תאיר את שמי הלילה

אוניית הפאר תקיים מופע זיקוקי דינור בכל קרוז. מנכ"ל החברה: קברניטי החברה חיפשו אלמנט נוסף שיהמם ו"יעיף" את המפליגים באוניה, כך שיחד עם מופעי הבידור המרהיבים ותצוגת זיקוקי הדינור, יתקבל בקרב המפליגים באוניה אפקט אדיר של WOW, שייקח אותם לרמה חדשה של התלהבות ! מופע הזיקוקים הוא יצירת מופת ויזואלית !

| |
נורוויג'ן קרוז ליין הכריזה שאוניית הצי החדשה והמפוארת ביותר בעולם, ה-Breakaway, שתגיע לנמל הבית בניו יורק, ב-7.5.2013 בסוף הפלגת הבכורה מנמל סאות'המפטון באנגליה, כשעל סיפוניה 4,000 נוסעים, תציג מופע זיקוקים ידידותי לסביבה ומרהיב ביופיו, שיאיר את השמים. מופע הזיקוקים יתקיים בכל לילה שני ועד לאחרון בכל קרוז של האוניה.

האוניה תחל את עונת ההשקה שלה בהפלגות של 7 לילות לברמודה, הפלגות שימשכו כל הקיץ.

הזיקוקים יחלו מיד לאחר המופע המוביל באוניה מברוודוויי, Rock of Ages, ויהוו סיום מדהים למסיבת שנות ה- 80, שתיערך באחד מסיפוני האוניה ובה יוצג פס קול של מדונה, פרינס ואייקונים נוספים משנות ה – 80 .

לדברי קווין שינאן, מנכ"ל חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין, חיפשו קברניטי החברה אלמנט נוסף שיהמם ו " יעיף " את המפליגים באוניה, כך שיחד עם מופעי הבידור המרהיבים ותצוגת זיקוקי הדינור, יתקבל בקרב המפליגים באוניה החדשה והמפוארת ביותר בעולם אפקט אדיר של WOW, שייקח אותם לרמה חדשה של התלהבות ! מופע הזיקוקים הוא יצירת מופת ויזואלית !

החל מתחילת אוקטובר 2013 ועד לאפריל 2014 תציע האוניה הפלגות מטבורה של מנהטן , ניו יורק לבהאמס , פלורידה ודרום האיים הקריביים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: