חדש בהתאחדות סוכני הנסיעות: קהילת יועצי התיירות
השירות החדש יאפשר לספקי שירותי התיירות בישראל להגיע באמצעים ישירים אל קהילת יועצי התיירות, שיציעו את האתרים לתייר הישראלי. במסגרת המיזם תארגן ההתאחדות סיורי לימוד ותמריץ, מערכת ציוות מתקדמת בין ספקי האטרקציות בישראל ליועצי התיירות וקהל לקוחותיהם
Shutterstock
החל מחודש ינואר 2013 מרחיבה התאחדות סוכני הנסיעות את ערוצי תקשורת הישירים בין יועצי התיירות לבין ספקי השירותים בתחומי האטרקציות והתיירות האזורית בישראל.
יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות: "יש לנו ארץ נהדרת וכהתאחדות חשוב לנו להעמיק את הקשר הישיר בין היועצים לבין האתרים וליצור מהלך מנצח לתיירות הפנים בישראל".
השירות החדש, המוצע בשיתוף עם משרד ליבוביץ-ברגר, יאפשר לספקי שירותי התיירות בישראל להגיע באמצעים ישירים אל קהילת יועצי התיירות, שיציעו את האתרים לתייר הישראלי.
במסגרת המיזם תארגן ההתאחדות סיורי לימוד ותמריץ, מערכת ציוות מתקדמת בין ספקי האטרקציות בישראל ליועצי התיירות וקהל לקוחותיהם.
יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות: "יש לנו ארץ נהדרת וכהתאחדות חשוב לנו להעמיק את הקשר הישיר בין היועצים לבין האתרים וליצור מהלך מנצח לתיירות הפנים בישראל".
השירות החדש, המוצע בשיתוף עם משרד ליבוביץ-ברגר, יאפשר לספקי שירותי התיירות בישראל להגיע באמצעים ישירים אל קהילת יועצי התיירות, שיציעו את האתרים לתייר הישראלי.
במסגרת המיזם תארגן ההתאחדות סיורי לימוד ותמריץ, מערכת ציוות מתקדמת בין ספקי האטרקציות בישראל ליועצי התיירות וקהל לקוחותיהם.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}