אא

רשת מלונות רימונים ביוזמה ראשונה מסוגה למען איכות הסביבה

סמדר נמרודי רינות, יו"ר דירקטוריון הרשת:"לצד היעדים העסקיים והשירותיים רשת מלונות רימונים דוגלת גם בתרומה לקהילה כערך מרכזי ,מידי שנה עושה הרשת כל שביכולתה על מנת לפרגן ולהטיב עם עמותות, ארגונים ומרכזים נזקקים בקהילה"

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות רימונים יוצאת במהלך יוצא דופן למען איכות הסביבה במסגרתו תירתם הרשת למען הסביבה ותלווה במהלך שנת 2013 את היחידה להגנת הסביבה של משטרת ישראל, מרחב יפתח .
במסגרת הפרויקט החברתי, הרשת תסייע ליחידה בפעילות השוטפת ותגייס מעובדי הרשת להתנדבות ביחידה.
היחידה להגנת הסביבה של משטרת ישראל, הינה יחידת מתנדבים חדשה אשר מתנדביה עוברים הכשרה של פעילות משטרתית לצד הכשרה לאכיפת עברות של איכות חיים וסביבה, כגון: רעש סביבתי, וונדליזם, השלכת פסולת,התעללות והזנחת בעלי חיים, השחתת פני מקרקעין ועוד. את ההכשרה, מעבירים למתנדבים נציגים מהמשרד להגנת הסביבה ונציגי משטרת ישראל.
עם סיום ההכשרה של המתנדבים, תערוך רשת מלונות רימונים טקס מכובד אליו יוזמנו קציני משטרה ואישי ציבור מקומיים אשר תמכו ביוזמת ההקמה של היחידה. לדברי סמדר נמרודי רינות, יו"ר דירקטוריון רשת מלונות רימונים : "לצד היעדים העסקיים והשירותיים רשת מלונות רימונים דוגלת גם בתרומה לקהילה כערך מרכזי. מידי שנה עושה הרשת כל שביכולתה על מנת לפרגן ולהטיב עם עמותות, ארגונים ומרכזים נזקקים בקהילה".
 נמרודי הוסיפה: "בשנים האחרונות גוברת בעולם המודעות הציבורית לנושא איכות הסביבה וגילוי אחריות סביבתית. מחוז ת"א הינו המחוז העמוס ביותר מבחינת צפיפות האוכלוסייה וכמות האזרחים העוברים בו מדי יום. בשטח המחוז מספר לא מבוטל של אזורי תעשייה, מפעלים ובתי מסחר, לצד אנשים פרטיים המזהמים מדי יום את הסביבה. הקמת יחידת מתנדבים במסגרת מרחב יפתח הינה חיונית וכחלק מאסטרטגיית החברה בתחום זה, החלטנו ללוות את אחד מהגופים הגדולים במדינת ישראל אשר מטפלת בנושא זה .רשת מלונות רימונים שמחה ללוות את היחידה להגנת הסביבה של משטרת ישראל, לתמוך ולהוקיר אותה על פועלה. פעילות היחידה קדושה ומבורכת ואנו מקווים שתפסיק את זיהום האוויר והפסולת הסביבתית ותתרום לסביבה ירוקה ונקייה יותר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: