אא

הישראלי הממוצע יוציא כ-1,000 דולר על קניות בניו יורק

כך ע"פ סקר שערך מפעל הפיס, לכבוד עונת הסיילים בעיר הגדולה בארה"ב ולרגל השקת כרטיס חיש גד ניו יורק. עוד עולה מהסקר כי 29% מהישראלים מזהים את "הטיים סקוור" כאתר הכי ניו יורק, 47% חושבים שהפריט אותו הכי משתלם לקנות בתפוח הגדול: בגדים

41% מהישראלים מעל גיל 18 ביקרו אי פעם בניו יורק. כך עולה מסקר שביצע מפעל הפיס, באמצעות מכון shiluv Millward Brown, בקרב 500 איש, לרגל השקת כרטיס חיש גד ניו יורק ולכבוד עונת הסיילים בעיר.

מהסקר ניתן ללמוד רבות על הרגלי הבילוי של הישראלים בעיר.

ממצאי הסקר מעלים כי 29% מהישראלים מזהים את ה"טיים סקוור" כאתר הכי ניו יורקי, לעומת 28% שסימנו את "פסל החירות" ו-20% שזיהו את ה"סנטרל פארק", כאתר המזוהה ביותר עם התפוח הגדול. רק 6% מהישראלים סימנו את רחוב ברודווי.

לשאלה מה הכי אוהבים לעשות העיר, 39% מהישראלים השיבו כי הם אוהבים לבקר באתרים תיירותיים ו-31% ציינו כי יעדיפו לעשות קניות על פני כל בילוי אחר. בהקשר זה בולט ההבדל בין נשים וגברים. כ-40% מהנשים יעדיפו לעשות שופינג, ולעומת זאת רק 21% מהגברים ציינו שזו הפעילות המועדפת עליהם.

רק 5% מהישראלים רואים את ניו יורק כחוויית גורמה.

לגבי השאלה מה הכי כדאי לקנות? 47% ציינו שהביגוד הוא הפריט שהכי משתלם לקנות בעיר, 37% השיבו כי דווקא מוצרי אלקטרוניקה, 6% קוסמטיקה ומספר דומה ציינו כי הכי משתלם לרכוש צעצועי ילדים. גם פה ההבדל בין נשים וגברים ניכר, שכן רוב מוחלט של הגברים סבור שדווקא מוצרי אלקטרוניקה הם הכי משתלמים.

אתרי הקניות האהובים הם האאוטלטים. 34% מהישראלים מעדיפים לעשות שם את קניותיהם, בעוד 13% מעדיפים את השדרה החמישית היוקרתית.

הישראלים, ע"פ הסקר, צורכים לא מעט תרבות. 33% מעדיפים לראות את המחזה שיקאגו, 29% העדיפו את פנטום האופרה ומאמא מיה. רק 9% מהישראלים היו רוצים לראות את המחזה הפופלארי "וויקד".

כרטיס חיש גד של מפעל הפיס יעניק חופשה זוגית מתנה לשהייה בת 5 ימים בניו יורק, הכוללת מלון 5 כוכבים + טיסה במחלקת עסקים + 40,000 לבזבוזים.

לחופשה מסוג זה, 76% מהגברים ציינו כי היו לוקחים עמם את בת הזוג שלהם, לעומת 57% מהנשים שהביעו עמדה דומה. לא מעט נשים על פי הסקר היו מעדיפות לנסוע דווקא עם חברה טובה או עם האח/ות.

השאלה האחרונה עסקה בכמה כסף יוציאו הישראלים בעת שהותם בניו יורק על קניות ובהקשר זה 38% מהישראלים ציינו שבין 500-1,000 דולר ו-26% ציינו כי יבזבזו בחופשה מעל 1,000 דולר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: