אא

אילת עדיין לא התאוששה ממבצע 'עמוד ענן'

במהלך חודש ינואר נרשמה ירידה של 20% בלינות תיירים ושל 5-10% בלינות הישראלים, לעומת ינואר אשתקד. שבי שי: "יש התאוששות מאד איטית, המדאיג הוא ירידה גם בלינות הישראלים"

Shutterstock Shutterstock
מבצע 'עמוד ענן' והמצב הכללי במדינה משפיעים מאוד על התיירות לאילת. לפי נתוני התאחדות המלונות באילת, העיר רושמת ירידה של 20% במספר לינות התיירים לעומת חודש ינואר אשתקד.

מפעילי השכר הזר לא ממהרים לחזור לטוס לאילת, כך למשל מהולנד היו מתוכננות החורף הזה 4 טיסות שבועיות וכעת יש בקושי טיסה אחת.

שבי שי, מנכ"ל התאחדות המלונות אילת, אומר כי: "יש התאוששות אבל לא דרמטית, רוב חברות השכר לא מחדשות את הטיסות. היו צפויות גם טיסות מרוסיה שבוטלו. ההתאוששות מאד איטית".

מסתבר כי מלבד הירידה בלינות התיירים נרשמת במקביל גם ירידה של לינות ישראלים. לפי נתוני התאחדות המלונות באילת בלינות הישראלים יש ירידה של 5%-10%.

שי מציין כי: "יש מלונות שסגרו את שעריהם, חלק זה היה מתוכנן לרגל שיפוצים וחלק ניצלו את המצב וסגרו עד תחילת העונה. בסוף השבוע האחרון היו ישראלים באילת בגלל פסטיבל הג'אז, תימניאדה ועוד אירוע גדול, אבל אף אחד לא יכול לדעת מה יקרה בסוף השבוע הזה. אילת מושפעת מהמצב הביטחוני, מדיני, ואין ספק שהירידה במספר הלינות של הישראלים מדאיגה מאד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: