אא

בריטיש איירווייס לא תוכל בשלב זה לעמוד בתנאי פשרה

אומנם בית המשפט היה אופטימי, וביקש מהתאחדות סוכני הנסיעות ובריטיש איירווייס לנסות להגיע לפשרה תוך 48 שעות. אך בריטיש איירווייס לא תוכל לעמוד בשני תנאים עיקריים: התחייבות לגביית דמי טיפול ולגובה דמי הטיפול. יכול להיות שהיא תסכים על פיצוי.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה בריטיש איירווייס והתאחדות סוכני הנסיעות מחליפים בשעות אלו מסמכים ביניהם, כדי לנסות להגיע לפשרה ברגע האחרון. בשלב זה, נראה שבריטיש איירוויס לא תוכל לעמוד בתנאי הפשרה שסוכני הנסיעות מסכימים להם. בית המשפט נתן אתמול לצדדים ארכה של 48 שעות בכדי לנסות להגיע להבנות ופשרה בין הצדדים, מבלי שבית המשפט יצטרך לפסוק בעניין תביעת סוכני הנסיעות נגד בריטיש איירווייס.

גורמים בהתאחדות סוכני הנסיעות משוכנעים כי אם הדבר יגיע בסופו של דבר למצב של פסיקה ע"י בית המשפט, הסוכנים יזכו לפיצוי המגיע להם.

בריטיש איירווייס בכל מקרה לא תוכל להתחייב לגביית דמי טיפול וגם לא לגובה דמי הטיפול. מה שאולי היא כן בסופו של דבר תוכל להתחייב אליו זה לגבי פיצוי המגיע לסוכנים. אך בריטיש איירווייס בכל מקרה לא תוכל להתחייב מבחינת מספרים. השעות הקרובות יקבעו האם יתרחש הבלתי ייאמן, והצדדים יגיעו לפשרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: