אא

התעוררות אצל הסיטונאים והסוכנים לקראת פסח

העובדה, שהחג חל השנה מוקדם, גורמת לישראלים להתחיל כבר להזמין, בין היעדים המובילים: ספרד, צרפת, איטליה וברלין ומה לגבי הנופשונים?בועז וקסמן:" "ההזמנות לחג הפסח החלו זה מכבר ואנחנו רואים את זה בא לידי ביטוי בצורה טובה מאד"

Shutterstock Shutterstock
העובדה שחג הפסח חל השנה מוקדם, כבר בחודש מרץ, גורמת להתעוררות באמצע החורף אצל הסיטונאים והסוכנים.
בענף כבר מרגישים את חג הפסח, והדבר עושה טוב לכל הגורמים בתקופה המדשדשת הזו.
בועז וקסמן, הבעלים של אופיר טורס, סיפר היום כי: "ההזמנות לחג הפסח החלו זה מכבר ואנחנו רואים את זה בא לידי ביטוי בצורה טובה מאד. אנחנו רואים הזמנות לספרד, צרפת, איטליה וברלין, הממוקדות במקומות האלה, להם דרישה גדולה מאד".
וקסמן גם מציין כי יש הזמנות יפות לכל הקשור להפלגות של קרוזים באירופה ובשאר המקומות.
עפר כהן, מנהל השיווק של טיולי מגה, הוסיף: "יש אצלנו הזמנות לטיולי המשפחות בפסח. יש לנו טיולים מובטחים שיש להם הזמנות יפות. אנחנו רואים שהישראלים, גם אם יש חג שיוצא קודם, נוסעים".
דודי משה, המנהל המסחרי בסיטונאות אשת טורס מציין: "התחילה התעוררות לפסח במוקד ההזמנות שלנו, וזה כולל, בין השאר, טיולים מאורגנים לגאורגיה, מרוקו, סין, וטיולי משפחות קלסיים לאירופה: פריס, בריסל אמסטרדם".
עם זאת, נשאלת השאלה, האם הישראלים ייצאו השנה בפסח ליעדי הנופש, שעדיין לא חם בהם, כמו איי יוון. יאיר אשר, מנהל השיווק של 'השטיח המעופף' בטוח כי: "למרות שפסח מוקדם השנה, אני בטוח שנראה את הישראלים יוצאים גם למקומות הנופש באגן הים התיכון. אין לי ספק שלקראת הפסח אנחנו נראה גם הזמנות לנופשונים הקלסיים ולא רק לטיולים המסורתיים", בטוח אשר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: