אא

מלון חדש של רשת ישרוטל יוקם בשכונת המושבה הגרמנית בירושלים

המלון היוקרתי, יוקם על מגרש ששטחו כ-5.6 דונם ברחוב עמק רפאים פינת דרך בית לחם, בהשקעה כוללת של כ- 450 מיליון ₪. במלון מתוכננים 250 חדרי אירוח, מסעדות, ספא, בריכת שחייה, חדר כושר, מרכז עסקים הכולל אולם כנסים מפואר לכ-700 איש וחדרי ישיבות

Shutterstock Shutterstock
רשת ישרוטל מקימה את המלון הראשון שלה בירושלים. בניית המלון ברמת 5 כוכבים ובהשקעה של כ- 450 מיליון שקלים החלה באזור היוקרתי של המושבה הגרמנית - ברחוב עמק רפאים פינת דרך בית לחם.

במלון מתוכננים 250 חדרי אירוח, מסעדות, ספא, בריכת שחייה, חדר כושר, מרכז עסקים הכולל אולם כנסים מפואר וחדרי ישיבות, ומגרש חנייה. המלון יבנה באופן שיתאם לאופי שכונת המגורים שמסביב, וכן מתוכננים להישמר 2 מבנים היסטוריים מתקופת הטמפלרים המצויים בשטח הקרקע שנרכשה.

עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים , בתמיכת משרד התיירות ומשרד ראש הממשלה, פועלים מזה זמן למימוש הפוטנציאל המלונאי במספר אזורים מרכזיים בירושלים. הקמת מלון זה מצטרף לתנופת המלונאות בעיר עם פתיחתו של מלון "וולדורף אסטוריה" במרץ הקרוב ולבנייה מחדש של מלון פנינת ירושלים מול שער יפו.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "אני מברך על החלטת רשת ישרוטל להקים מלון חדש בירושלים. ירושלים היא העיר המתויירת ביותר בישראל ויש בה את המחסור הגדול ביותר בחדרי מלון. למעלה מ-80% מהתיירים המבקרים בישראל מגיעים לירושלים ועל כן הרחבת ההיצע המלונאי בעיר ותוספת חדרי מלון חדשים היא מחוייבת מציאות, לנוכח יעד המשרד להגעת 5 מיליון תיירים בשנת 2015".

מישרוטל נמסר כי המלון בירושלים יצטרף לקבוצת מלונות היוקרה של הרשת "ישרוטל אקסקלוסיב קולקשיין". ליאור רביב, מנכ"ל מלונות ישרוטל: "בניית המלון החדש בירושלים, המשתרע על כ- 5.6 דונם, תואמת את האסטרטגיה העסקית שלנו של צמיחה והגדלת מספר בתי המלון שבבעלות ובניהול רשת ישרוטל, וכן של התרחבות וביסוס שליטה באזורי תיירות נוספים בארץ. בעלי חברת מלונות ישרוטל, משפחת לואיס ובראשה ג'וליאן לואיס, בנו של דייויד לואיס ז"ל, שנפטר לאחרונה, ממשיכים את דרכו, ונחושים להוסיף להשקיע ולפתח את החברה, ודוגמא לכך היא רכישת הקרקע ובניית המלון החדש בירושלים".

יו"ר הרשות לפיתוח ירושלים, רו"ח משה ליאון, מסר: "קידומו המסיבי של תחום המלונאות בירושלים מהווה חלק משמעותי באסטרטגיה לקידום ירושלים כיעד תיירותי בינלאומי. בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכמות התיירים הלנים בעיר ולשם כך אנו פועלים כדי לאפשר לכל תייר את ההיצע המלונאי הטוב ביותר. הקמתו של מלון מבית ישרוטל מציגה כי ירושלים נמצאת בתנופה מלונאית וכי השקעתם בתחום משתלמת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: