אא

קרני לשקדי: "הפחתה דרסטית של העמלה הינה בעלת השלכות ותוצאות הרסניות"

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות פנה במכתב למנכ"ל אל על בעקבות ההודעה על הפחתת העמלה ל-5% בלבד,ועד ההתאחדות יתכנס מחר לישיבת חירום

Shutterstock Shutterstock
"למרבה הצער, דומה כי אל על מבקשת להצטרף לשורות אותן חברות תעופה, אשר פועלות בניסיון להתחמק מחובותיהן החוזיות כלפי סוכני הנסיעות ומתוך רצון להשיא את רווחיהן על גבם של סוכני הנסיעות. סוכני הנסיעות ציפו מחברת התעופה הלאומית של ישראל כי תנהג אחרת וממילא כי תמלא אחר כל חובותיה החוזיות", כך כותב יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, לאליעזר שקדי, מנכ"ל חברת אל על, בעקבות הודעת החברה על הפחתת גובה העמלה המשולמת לסוכני הנסיעות מ-7% ל-5% בלבד.
קרני מציין במכתבו כי הודעת אל על מהווה הפרה של הסכם יאט"א: "גמול של 5% על אחת כמה וכמה אינו מהווה גמול הוגן וסביר ואינו מכסה את מרבית עלויותיהם של סוכני הנסיעות. חומרת הפרתה הצפויה של אל על את חובתה לתשלום גמול הוגן וסביר לסוכני הנסיעות, מתחדדת שבעתיים לנוכח היותה של אל על מונופולין ולנוכח היותה חברת תעופה משמעותית ביותר במכירות סוכני הנסיעות".
קרני אף מאשים במכתבו כי: "הפחתה דרסטית בשיעור העמלה המשולמת לסוכני הנסיעות מזה שנים רבות, הינה בעלת השלכות ותוצאות הרסניות ובלתי מתקבלות על הדעת עבור מאות סוכני נסיעות ובני משפחותיהם".
בתוך כך, ועד ההתאחדות יתכנס מחר לפני הצהרים לישיבת חירום כדי לדון בהשלכות המשפטיות בעקבות הודעת אל על. הוועד יצטרך לקבל החלטה כיצד לפעול משפטית בעניין.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: