אא

יריד ה-IMTM ה-19 נפתח הבוקר

בין המדינות המשתתפות השנה ביריד: יוון, קפריסין, איטליה, הונגריה, ספרד - קטלוניה והאיים הקנרים וגיאורגיה. במהלך טקס הבוקר מנכ"ל משרד התיירות זכה באות איש השנה בתיירות בעקבות עמידתו בראש הוועדה להוזלת מחירי הנופש בישראל

Shutterstock Shutterstock

תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2013 ה-19 יוצאת לדרך הבוקר, ותערך במשך יומיים במרכז הירידים שבגני התערוכה.

בטקס הפתיחה החגיגי של התערוכה, שהתקיים הבוקר בביתן 1, השתתפו שלושה שרי תיירות וסגני שרים, 30 שגרירי מדינות העולם, 40 קונסולים, כ-80 סוכני נסיעות מחו'ל וכ-100 בכירי ענף התיירות. מס' שיא ב-19 שנות קיום IMTM בישראל.

בטקס הוענק פרס איש השנה בתיירות לנועז בר ניר, מנכ'ל משרד התיירות ולפני הטקס נפגשו שר התיירות והמוזמנים בארוחת הבוקר המסורתית, כמידי שנה.
ביריד השנה נוטלים חלק למעלה מ-1,000 מציגים ממעל ל-30 מדינות, שעבור חלקן זו הפעם הראשונה שהן משתתפות ביריד בישראל.

נועז בר ניר, מנכ"ל משרד התיירות, קיבל היום ביריד את אות איש השנה בתיירות לשנת 2012 בעקבות עמידתו בראש הוועדה להוזלת מחירי הנופש בישראל, שהקים שר התיירות סטס מיסז'ניקוב.


בר ניר אמר על הפרס, כי הוא שמח על כך שהתעשייה מעריכה את עבודת משרד התיירות והוסיף כי הוועדה הוקמה כדי לשפר את היכולת התחרותית של ישראל מול יעדי תיירות אחרים בעולם. לדבריו, בישראל קיימת רגולציה מיותרת ותקנים שאינם קיימים, במדינות אירופה החברות ב- OECD  ואשר מייקרים את חבילת הנופש בישראל.


בר ניר: "השאלה היא האם הרגולציה הזאת הכרחית ומתאימה לזמננו, או שהיא נובעת מהעדר עניין של הרגולטורים לנהל סיכונים. חייבים לזכור שעם הסמכות - מגיעה גם האחריות להמשך תפקודו התקין והתחרותי של השוק. כרגולטורים אנחנו נדרשים לסייע להקים עסקים שיתרמו לייצור מקומות עבודה חדשים להם המשק כה נזקק. ניהול סיכונים נכון לוקח בחשבון לא רק את הזהירות אלא גם את עלותה ואת הסיכוי להתפתחות".

במסגרת התערוכה נפגש מנכ"ל קבוצת התיירות אשת טורס, אפרים קרמר, עם שגריר מלטה בישראל, סיימון פלצ'ינו. השניים שוחחו על שיתוף הפעולה ביניהם ובין היתר הודה שגריר מלטה לאשת טורס על פעילות החברה להגברת התיירות הישראלית למלטה.

בשנתיים האחרונה הגדילה קבוצת התיירות אשת טורס את פעילותה במלטה ותגברה את מספר הטיסות ליעד. כיום מפעילה החברה 3 טיסות שבועיות למלטה לאורך כל השנה, עם תגבור טיסות בתקופת הקיץ והחגים. קרמר העריך כי בשנת 2012 יצאו כ-30,000 ישראלים למלטה ואילו בשנת 2013 צפוי המספר אף לגדול.


 







הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: