אא

אפליקציית WIZCALL החדשה תמצא את התעריף הזול ביותר לשיחות לחו"ל

פיתוח ישראלי חדש בשם wizcall הניתן להורדה חינם לאייפון, יסקור וינתב את המתקשרים אל הדרך הזולה ביותר לביצוע השיחה גם אם יש לכם חבילת שיחות לחו"ל

Shutterstock Shutterstock

אפליקצייה חדשה לטובת שוק השיחות הבינלאומיות היוצאות- מהיום ניתן  לבחור את המסלול הזול ביותר בכל רגע נתון כשמעוניינים לשוחח לחו"ל.
כל מה שצריך הוא להוריד בחינם אל המכשיר האייפון   את האפליקציה החדשה WizCall שיודעת לנתב אתכם אל המסלול הזול ביותר לשיחה מהארץ לחו"ל בכל רגע נתון.
האפליקציה החינמית פותחה בישראל וכרגע היא ניתנת לשימוש רק בשיחות יוצאות מהארץ לחו"ל, כאשר בעתיד היא תרחיב פעילות ותוכל לשמש אותנו גם בשיחות מחו"ל הביתה.


מדובר באפליקציה המבצעת השוואה בלתי תלויה ואובייקטיבית בין כל מחירי השיחות לחו"ל של כל החברות ומאפשרת למתקשר לבחור את הדרך הזולה ביותר. לאחר הקשת מספר הטלפון שאליו מבקשים לחייג בחו"ל ,בלחיצת כפתור האפליקציה מבצעת סריקה מהירה ומציגה איזו היא הדרך הזולה ביותר באותו הרגע כדי לבצע את השיחה לחו"ל.
האפליקציה מציגה את המחירים של כל החברות המעניקות שירות שיחות ליעד שאליו מעוניינים לחייג, כמו כן האפליקציה תבדוק אם המספר שאליו מחייגים הוא מספר נייד או נייח ותציג השוואה אובייקטיבית ובלתי תלויה בין ספקי השיחות לחו"ל, בהתחשב במסלול אותו המתקשר בוחר ואז לאחר בחירת הספק יש ללחוץ "חייג" ולשוחח במחיר הזול ביותר שמוצע בשוק בהתאם למדינת היעד, נייד או נייח והמסלול של המתקשרים.
גם אם יש חבילה סלולרית הכוללת שיחות לחו"ל, ניתן להקיש מראש את פרטי החבילה לתוך האפליקציה וכשזו תסרוק את התעריף הזול ביותר, היא תעשה זאת בהשוואה לחבילה שיש לכל מנוי  לאותו היעד.
האפליקציה יודעת גם לציין את ההבדל שבמחיר לדקת שיחה ליעד נייח או נייד בחו"ל .כמו כן , האפליקציה יודעת גם לנתב אל המסלול הזול  ולמי  שיש חבילת שיחות לחו"ל כחלק מהדיל עם חברת הסלולר .



 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: