אא

הסכם שיתוף פעולה מקצועי בלעדי של "דן גורמה" עם בית ספר FERRANDI מפריז

האירוע נערך במעמד מר סטס מיסז'נקוב, שר התיירות, מר כריסטוף ביגו, שגריר צרפת בישראל, עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל ומישל מואיזל, מנהל הפיתוח הבינלאומי של בית ספר FERRANDI מצרפת

Shutterstock Shutterstock

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן וצבי פלג, מנכ"ל רשת אורט ישראל חתמו על הסכם שיתוף פעולה מקצועי בלעדי של "דן גורמה" המרכז הקולינרי הגבוה לאמניות הבישול בישראל עם בית ספר FERRANDI המוביל בצרפת.
החתימה על ההסכם נערך במעמד מר סטס מיסז'נקוב, שר התיירות, מר כריסטוף ביגו, שגריר צרפת בישראל, עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל ומישל מואיזל, מנהל הפיתוח הבינלאומי של בית ספר FERRANDI מצרפת.
במסגרת ההסכם המיוחד, יתקיימו ב-"דן גורמה" סדנאות של שפים אורחים מצרפת שיערכו בפני הסטודנטים בבית הספר, שפים ישראלים מ-"דן גורמה" יערכו הדרכות עבר הסטודנטים של בית ספר FERRANDI מפריז צרפת. בנוסף, יהיו חילופי סטודנטים בין בתי הספר, הכוללים סטאז'ים של סטודנטים מדן גורמה במסעדות מובילות בצרפת.
לטובת האירוע המיוחד, השף של בית ספר FERRANDI מצרפת, אנטואן שפאר, חבר לטבחים ממלונות דן ולסטודנטים ב-"דן גורמה" אשר הכינו יחד את כל האוכל שהוגש באירוע על טהרת המטבח הצרפתי כמובן.
שר התיירות סטס מיסז'ניקוב שמסיים בימים אלה את כהונתו, הגיע לאירוע עם יד חבושה. למתעניינים הוא סיפר שהוא שבר את ידו במהלך גלישת סקי בחרמון ושמזל שהוא נתקע בסלע אחרת הוא עוד היה ממשיך לסוריה.
עמי הירשטיין מנכ"ל מלונות דן אמר כי הינו מאוד שמח על חתימת ההסכם עם בית ספר פרונדי המוביל בצרפת ואמר שזאת תעודת כבוד עבור דן גורמה לחבור למוסד קולינרי מוביל שכזה. הירשטיין הדגיש שבעזרת ההסכם "דן גורמה" ימשיך לבסס את מעמדו הקולינרי המוביל בישראל.
בין האורחים שהגיעו: נוח גרינוולד משנה למנכ"ל מלונות דן, אהרון שחם משנה למנכ"ל מלונות דן, חיים שפיגל, ראש אגף מזון ומשקאות במלונות דן, איתי גולדפרב, סמנכ"ל המכללות ברשת אורט, רביב שורץ, מנהל דן גורמה


בתמונה :
רביב שורץ, מנהל דן גורמה, צבי פלג, מנכ"ל רשת אורט ישראל, כריסטוף ביגו, שגריר צרפת בישראל, סטס מיסזניקוב, שר התיירות, מישל מואיזל מנהל הפיתוח הבינלאומי של בית ספר FERRANDI מצרפת ועמי הירשטיין, מנכ"ל מלונות דן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: