אא

שקדי: "אנו בקרב הישרדות ובקרב כזה יש לנקוט בכל הצעדים"

מנכ"ל אל על ענה לקובי קרני, יו"ר ההתאחדות, בנוגע להחלטה להפחית את העמלה המשולמת לסוכנים ל-5% ,שקדי מבטיח כי אל על תתמרץ את הסוכנים

Shutterstock Shutterstock
"אנו בקרב הישרדות, ובקרב כזה יש לנקוט בכל הצעדים, כואבים ככל שיהיו, על מנת להתמודד עם הקשיים והאתגרים אשר מחכים לנו בכל יום. מחירי הדלק, המצב הכלכלי בישראל ובעולם, המצב הביטחוני אשר כפי שראינו ברבעון האחרון פגע בחברת אל על בצורה מהותית", כך כותב מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, ליו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, במכתב תשובה בנוגע להחלטת אל על להפחית את העמלה המושלמת לסוכני הנסיעות ל-5% בלבד.

שקדי מציין במכתבו בין השאר כי עם קבלת מכתבו של קרני הוא קיים "ישיבה דחופה עם ההנהלה הבכירה של אל על, אשר כללה דיון ארוך ויסודי בנקודות כבדות המשקל אשר העלית במכתבך".

שקדי כותב על הסוכנים כי: "חברת אל על רואה את סוכני הנסיעות כזרוע המכירתית המרכזית והמשמעותית ביותר. ההחלטה להפחית את העמלה ולא לבטלה לחלוטין נבעה מתוך ראיית שותפות זו וכהערכה לחשיבות תפקידו וההשפעה הרבה של סוכן הנסיעות על הכנסותיה".

שקדי מבטיח כי "אל על תתמרץ את הסוכנים, בנוסף לתוכנית התמריצים הקיימת".

על כניסתו של ישי דווידי לחברה כותב שקדי לקרני: "כידוע לך חברת אל על נמצאת בתחילת תהליך מורכב של כניסת משקיע חיצוני רציני ובעל יכולת מוכחות, אשר מאמין בפוטנציאל של חברת אל על, ומעוניין לתרום להפיכתה לחברה רווחית, יעילה ותחרותית. אני סבור שזהו הצעד המשמעותי והחשוב ביותר שעוברת חברת אל על מאז הפרטתה, ואני מקווה כי בשיתוף איתכם, סוכני הנסיעות, נזניק את אל על לשנים טובות יותר, לענף התעופה והתיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: