אא

קבוצת 'הדקה ה-90' רכשה 50 אחוז מפעילות חברת הטיולים MEDRAFT

MEDRAFT מתמחה בטיולי טבע לישראלים בחו"ל ועיקר בטיולי ג'יפים, רפטינג ואופניים ופעילה בתחום התיירות הנכנסת במתן שירותי קרקע. בעקבות העסקה המחזור הכולל של קבוצת 'הדקה ה-90' DRAFT יתקרב השנה לכחצי מיליארד ₪

Shutterstock Shutterstock
קבוצת 'הדקה ה-90', הודיעה היום על רכישת 50% מפעילות חברת הטיולים MEDRAFT, בבעלות ערן בורכוב. MEDRAFT מתמחה בטיולי טבע לישראלים בחו"ל ועיקר בטיולי ג'יפים, רפטינג ואופניים. בנוסף, פעילה החברה בתחום התיירות הנכנסת במתן שירותי קרקע לסיטונאי תיירות המשווקים את ישראל. זו הפעם הראשונה למעשה שקבוצת 'הדקה ה-90' נכנסת לתחומי התיירות הנכנסת ותיירות טבע והרפתקה.

בעקבות העסקה שנחתמה בתחילת השבוע, המחזור הכולל של קבוצת 'הדקה ה-90' הכולל את 'הדקה ה-90 תיירות', 'ספא דקה -90' ו- MEDRAFT יתקרב השנה לכחצי מיליארד ₪.

שחר תורג'מן, מנכ"ל קבוצת 'הדקה ה-90', אמר היום על העסקה: "החתימה היום עם MEDRAFT מהווה צעד נוסף בדרך להגשמת החזון להיות הקבוצה המובילה בארץ בתחום התיירות ותרבות הפנאי באון ליין והשאיפה להתרחב לעולמות תוכן נוספים, ביניהם תיירות נכנסת ותיירות טבע והרפתקאות. MEDRAFT היא חברה איכותית ביותר, יוזמת ומפתחת יעדי תיירות מצליחים ומנוהלת ברמה גבוהה, עם שירות לקוחות יוצא מגדר הרגיל. אני מעריך שבתוך זמן קצר נראה שיפור משמעותי במכירות ובמדדים התפעוליים כתוצאה מביצוע תהליכים סינרגטיים בשתי החברות. בימים אלו אנחנו ממשיכים לבחון פיתוח תחומי עיסוק חדשים שיביאו להמשך מגמת הצמיחה ושיפור הרווחיות של הקבוצה".
 
עומר פלום, מנכ"ל חברת MEDRAFT: "אנו גאים שחברת הדקה ה-90 בחרה להשקיע בחברת MEDRAFT ולהמשיך את תנופת הצמיחה של החברה. אני בטוח שהצוות המקצועי של MEDRAFT יקבל גיבוי מלא ותמיכה לפיתוח מוצרים ושווקים חדשים עם דגש על התרחבות לשוק הבינלאומי "

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: