אא

"פלורליס" מרכז קניות חדש להלבשת הבית נפתח בהרצליה

חנות הקונספט בהשקעה של כמיליון ₪ תשתרע על שטח של כ-400 מ"ר ותציג את העיצובים והטרנדים החדשים לחללי הבית השונים: למטבח, לאמבטיה, לסלון, לחדרי השינה ולגינה

Shutterstock Shutterstock

מותג פלורליס, המתמחה בעיצוב והלבשת הבית, מרחיב את פעילותו ופותח חנות קונספט המיועדת למעצבי פנים, מלבישי בתים ולקהל הרחב בהרצליה פיתוח, ברחוב יוחנן הסנדלר מס' 1. 


מדובר בחנות בוטיק בה הושקעו כמיליון ₪ ותשתרע על שטח ממוצע של כ – 400 מ"ר, ותעוצב כחללי תצוגה שיחשפו מידי רבעון את מגמות העיצוב והטרנדים  בתחומי עיצוב הבית, המטבח, האמבטיה, הסלון, חדרי השינה והגינה.


בחנות יוצגו מגוון  של פריטים בייבוא בלעדי, מרחבי העולם, מתערוכות, גלריות וכו.
החנות החדשה תכהן כסניף הקונספט של החברה, זאת בנוסף לחנות הקיימת מזה שנים רבות בשדרות היובל 14 בנחלת יהודה בעיר ראשון לציון.
אלעד בר דיין, מבעלי חברת פלורליס מסר כי: "ההחלטה לפתוח חנות קונספט דווקא בהרצליה פיתוח נובעת מהעובדה כי רחוב יוחנן הסנדלר מהווה מוקד עלייה לרגל לכל חובבי העיצוב והסטייליניג, ואנו בטוחים כי בחנות החדשה לקוחותינו ומעצבי הפנים יוכלו להתעדכן בכל הקורה בעולם העיצוב וליהנות מחווית קנייה נעימה ומזמינה".
החנות החדשה תשיק את קולקציית אביב קיץ 2013, המציגה מגוון רחב של כלי בית, פריטי עיצוב ודקורציה, חפצי נוי, גופי תאורה, ריהוט לגינה, פריטי ריהוט וטקסטיל, פרחים, תמונות, מראות המושפעים מהטרנד העולמי החדש הידוע בשמו- ניו וינטג'. הניו וינטג' משלב פרטי עיצוב קלאסיים מן העבר אשר קיבלו טוויסט עכשווי ומודרני.
דוגמאות של מחירים:
רהוט לבית: החל מ 1,000 ₪ עד 12,000 ₪
פמוטים: החל מ 30 ₪ עד - 800 ₪
גופי תאורה: החל מ 230 ₪ עד 5,000 ₪
פרחי ועציצי משי: החל מ 30 ₪ עד 600 ₪
מראות: החל מ 100 ₪ עד 3500 ₪

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: