אא

השנה ה-15 של מלכת המדבר יוצאת לדרך

כ- 1000 נשים אשר יצאו בשנים האחרונות למסעות "מלכת המדבר" הגיעו לאירוע ההשקה של מלכת המדבר 2013 והכרזה על היעדים החדשים: מסע קיץ לשביל החופש מספרד לצרפת ומסע חורף לגואטמלה

Shutterstock Shutterstock
כ- 1000 נשים אשר יצאו בשנים האחרונות למסעות "מלכת המדבר" הגיעו לאירוע ההשקה של מלכת המדבר 2013 והכרזה על היעדים החדשים: מסע קיץ לשביל החופש מספרד לצרפת ומסע חורף לגואטמלה ,הארוע נערך במועדון "7" בתל אביב .
בין המשתתפות באירוע: ציפי לבני שיצאה אשתקד למסע בצפון הודו, חברתה למסע וג'יפ - שרון כידון שגם הנחתה את האירוע, שרה פרידמן מפקדת נווה תרצה, מירלה גל – מנכ"ל ויצ"ו לשעבר, חגית בכור סמנכ"ל בנק הפועלים, רענן בן בסט מנכ"ל החברה הגיאוגרפית ועוד.
סיגל יושע, מנהלת מלכת המדבר מטעם החברה הגיאוגרפית חשפה לראשונה באירוע את היעדים החדשים של מלכת המדבר לשנת 2013: מסע קיץ בן 8 ימים ל"שביל החופש" מספרד לצרפת ומסע חורף בן 12 יום לגואטמלה.
לכל אחד מהיעדים ייצאו מספר מסעות.
מארגני האירוע הפתיעו את ציפי לבני בסרט קצר המסכם את המסע אליו יצאה. בתום הסרט עלתה לבני לבמה ואמרה: " לפני שנה היו לי כמה חדשים להיות עם עצמי והדבר הראשון שהחלטתי שעליי לעשות היה לצאת ל"מלכת המדבר".
סיגל יושע, מנהלת מלכת המדבר אמרה: "אני עומדת כאן בערב זה ברגשות מעורבים, לאחר שנה מורכבת שעברנו יחד, במהלכה איבדנו את חברתנו שוש מייזל ז"ל. "מלכת המדבר" הוא לא רק שם של מסע או מושג המחבר אלפי נשים ישראליות. מדובר במשהו גדול הרבה יותר, מוסד המייצר חוויית חיים משמעותית לנשים כה רבות."מלכת המדבר" מאפשר לנו להמשיך להתרחב ולהגיע למקומות חדשים בכל רחבי תבל."
בני משפחתה של שוש מייזל ז"ל הגיעו אף הם למקום האירוע וביקשו מהמשתתפות בכניסה לזכור את יקירתם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: