אא

רשת מלונות רימונים מדווחת על רווח נקי של 62.4 מיליון ₪ בשנת 2012

הרווח לפני פחת ומימון בשנת 2012 [בניטרול הכנסות אחרות, בעיקר, מכירת מלון גלי כנרת] הסתכם לסך של 40.3 מיליון ₪ לעומת כ – 30.0 מיליון ₪ בשנת 2011, גידול של 34%

Shutterstock Shutterstock

רשת מלונות רימונים פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לשנת 2012 והציגה  רווח של 62.4 מיליון ₪ בהשוואה לרווח נקי בסך 6.8 מיליון ש"ח בשנת 2011.



הכנסות החברה בשנת 2012 גדלו בשיעור של כ- 13% והסתכמו לסך של - כ- 306 מיליון ₪ לעומת כ- 272 מיליון ₪ בשנת 2011.

הרווח הגולמי הסתכם לסך של כ- 70.1 מיליון ₪, גידול של 24% לעומת הרווח הגולמי בשנת 2011, 56.4 מיליון ש"ח.

הרווח לפני פחת ומימון בשנת 2012 הסתכם לסך של 40.3 מיליון ₪ לעומת כ – 30.0 מיליון ₪ בשנת 2011, גידול של 34%.

הכנסות אחרות שרשמה החברה בשנת הדיווח הסתכמו בסך של 57,684 אלפי ש"ח, כתוצאה משתי עסקאות חשובות שביצעה החברה במהלך השנה - רכישת מלוא המניות של החברה שהינה הבעלים של מלון המעיין בנצרת ומכירת מלון רימונים גלי כנרת.

הוצאות המימון של החברה קטנו בתקופה המדווחת והן הסתכמו לסך של 17.5 מיליון ₪ לעומת 19.5 מיליון ₪ בשנת 2011.

כתוצאה מהאמור לעיל הרווח הנקי של החברה בשנת 2012 הסתכם לסך של 62.4 מיליון ₪ לעומת רווח של 6.8 מיליון ₪ בשנת 2011.

החברה הציגה שיפור גם בתוצאות הרבעון הרביעי של השנה לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה ברבעון הרביעי של שנת 2012 גדלו בשיעור של כ- 9% והסתכמו לסך של - כ- 75.3 מיליון ₪ לעומת כ- 69.0 מיליון ₪ ברבעון המקביל בשנת 2011.

הרווח הגולמי הסתכם לסך של כ- 14.4 מיליון ₪, גידול של 9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, 13.2 מיליון ₪.
הרווח לפני פחת ומימון ברבעון הרביעי הסתכם לסך של 6.6 מיליון ₪ לעומת רווח לפני פחת ומימון של 6.3 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ - 5%.

ברבעון המדווח רשמה החברה הכנסות אחרות בסך של 43,376 אלפי ש"ח, בגין מכירת מלון רימונים גלי כנרת.

הוצאות המימון של החברה קטנו ברבעון הרביעי והסתכמו לסך של 2.5 מיליון ₪ לעומת 3.0 מיליון ₪ ברבעון המקביל בשנת 2011.

כתוצאה מהאמור לעיל הרווח הנקי של החברה ברבעון הרביעי של שנת 2012 הסתכם לסך של 44.1 מיליון ₪ לעומת רווח של 6.6 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

ערן קויאטק, מנכ"ל רשת רימונים, מציין כי התוצאות המצוינות אותן השיגה החברה הינן פועל יוצא של חיזוק המותג רימונים בסיגמנט התיירות הנכנסת והן בקרב הקהל הישראלי, אשר מביע את אמונו במלונות החברה. כמו כן מציין קויאטק כי למרות השלכות מבצע "עמוד ענן", שהשפיעו על תוצאות החברה ברבעון האחרון של השנה, ולמרות העלייה המתמדת במהלך השנה בעלויות הפעלת בתי המלון, החברה הצליחה לשפר את רווחיותה.

יו"ר החברה, גב' סמדר רינות נמרודי ציינה כי השנה השיקה החברה מועדון לקוחות תחת השם "מועדון הרימון". הקמת מועדון החברים הינו מהלך אסטרטגי של הרשת שנועד לחזק את הקשר עם אורחי המלונות באופן שוטף, להגביר את נאמנותם ולחשוף אותם לשאר מלונות הרשת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: