אא

נציגות מריוט בישראל ערכה כנס מקצועי בהשתתפות סוכנים ומנהלים מאירופה

הכנס שנערך באולם האירועים "קליאו" בת״א , הגיעו נציגים מספרד, פורטוגל, רוסיה, הונגריה, איטליה, פולין, רומניה, צרפת וארמניה,לאירוע הגיעו האחראי על ניהול נציגויות מריוט באירופה פיל אנדראופולוס, סגן נשיא מכירות גלובליות אירופה, ואיאן ליט, דירקטור איזורי, מכירות גלובליות מערב אירופה

Shutterstock Shutterstock

נציגות מריוט בישראל אירחה השבוע משלחת של מנכ"לים ומנהלי מכירות של בתי מלון מהרשת לטובת מפגש מקצועי עם סוכני נסיעות, מפעילי תיירות ובעלי תפקידים בחברות. לאירוע גם הגיעו במיוחד שני מנהלים בכירים מהמשרד הראשי של מריוט בלונדון, האחראי על ניהול נציגויות מריוט באירופה- מר פיל אנדראופולוס, סגן נשיא מכירות גלובליות אירופה, ומר איאן ליט, דירקטור איזורי, מכירות גלובליות מערב אירופה.



לכנס המסורתי של החברה שנערך באולם האירועים 'קליאו' הגיעו נציגים מספרד, פורטוגל, רוסיה, הונגריה, איטליה, פולין, רומניה, צרפת וארמניה.
בכנס הוצג גם לראשונה בישראל המותג החדש AC לבית מריוט, אשר תחתיו פועלים 80 בתי מלון בספרד, פורטוגל, איטליה וצרפת, המבוקשים מאד בשוק הישראלי בשל היותם מלונות מעוצבים ואורבניים במיקומים מרכזיים ובמחירים אטראקטיביים.


בנוסף למלונות המארחים נתנו חסות לאירוע, שתוכנן בקפידה על ידי אופרן נציגת מריוט בישראל, חברות התעופה איבריה, לוט וויזאייר וכמו כן חברת אופרן הולידיי אוטו, שהפעילו גם הן דוכנים בהם התאפשר לקהל לקבל מידע ולפגוש את הנציגים.



האירוע נחתם  בערב בקוקטיל חגיגי בהשתתפות בכירי ענף התיירות ובהגרלת פרסים לאירוח בבתי המלון של מריוט במזרח אירופה. 








הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: