אא

רשת מלונות דן תארח השנה כ-10,000 אורחים לשולחן

על פי נתוני הרשת, חודשים מרץ ואפריל, החודש בהם יחול פסח, פסחא ויום העצמאות יהיה דומה לתפוסות בתקופה המקבילה בשנת 2012 ,כ-70% מהאורחים במלונות דן בפסח השנה הינם תיירים מחו"ל

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות דן  מעריכה כי תארח השנה כ-10,000 אורחים לשולחן ליל הסדר מדובר כמות זהה לזו של שנה שעברה.
רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות דן:
"שנת 2013 בתחום התיירות החלה במגמה מעורבת של ירידה במספר התיירים לצד שינויים אשר נובעים מההתפתחויות באזור. בימים אילו מסתמנת מגמת עליה בהתענינות מצד תיירים המסיימים הכנות והחלטות איפה יבלו את חג הפסח. מכיוון שפסח 2013 חל כבר בסוף מרץ נרשם גידול בתיירות פנים עם דגש על אילת בגלל מזג האוויר הקייצי בעיר, אולי כאלטרנטיבה לנסיעה לחו"ל. גם השנה, חג הפסח מסתמן כאלטרנטיבה פופולארית הן בקרב יהודי התפוצות והן בקרב משפחות ישראלים. אלו ואלו מעוניינים לנצל את ימי החג המקבילים גם לחג הפסחא ולימי החופש בחו"ל. הדבר יוצר רצף עם ימי חוה"מ ותקופה ארוכה אידיאלית לחופשה משפחתית. על פי נתוני הרשת, חודשים מרץ ואפריל, החודש בהם יחול פסח, פסחא ויום העצמאות יהיה דומה לתפוסות בתקופה המקבילה בשנת 2012"
כ-70% מהאורחים במלונות דן בפסח השנה הינם תיירים מחו"ל, ובינהם אורחים חוזרים משנים עברו .
בארי ציין כי פסח השנה מתפרש על פני 8-9 ימים כאשר חלק מהתיירים מקדימים את הגעתם ארצה כבר ל- 21-22 במרץ. מגמה דומה ניכרת גם בעקבות
רפי בארי הוסיף כי מרביתם של התיירים מחו"ל במלונות דן מגיעים גם השנה ממדינות מערב אירופה ומארצות הברית כאשר מרביתם הם תיירים יהודיים.
"בדומה למגמה אשר החלה לפני מספר שנים, ניכרת העדפה ברורה למלונות באזורים גיאוגרפיים מסוימים על פי ארץ המוצא: צרפתים, אנגלים, שוויצרים ובלגים נוטים להגיע לאילת ולמלונות תל אביב – דן תל אביב, דן פנורמה תל אביב ודן קיסריה. אמריקאים מתארחים בעיקר בירושלים – במלון המלך דוד, מלון דן ירושלים, דן פנורמה ירושלים ודן בוטיק ירושלים. פסח השנה נופל מוקדם יחסית באפריל אך על רקע החורף הקר מאוד באירופה, התיירים המתכננים את חופשתם האביבית, מאמינים שייהנו ממזג אוויר אביבי ונעים באילת וגם במרכז וצפון הארץ.
בכל אחד מ-14 מלונות הרשת, ייערך ליל סדר מרכזי, המיועד בעיקרו לאורחי המלון ומקצת לאורחים חיצוניים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: