קשרי תעופה: הקטינה את ההפסד ל- 491 אלף דולר בשנת 2012
זאת לעומת הפסד של 4.957 מיליון דולר בשנת 2011. ההכנסות הסתכמו ב-110 מיליון דולר והרווח הגולמי הסתכם בסך של 11 מיליון דולר, לעומת 7.6 מיליון דולר אשתקד. הרבעון הרביעי הסתיים בהפסד של 625 אלף דולר. סנורמה סיימה עם רווח של 489 אלף דולר.
Shutterstock
חברת קשרי תעופה הצליחה למחוק את ההפסד הענק של שנת 2011 בסך של 4.957 מיליון דולר ולסיים את שנת 2012 עם הפסד של 491 אלף דולר בלבד.
הכנסות הקבוצה, בראשות המנכ"ל יורם מוטעי, קטנו לסך של 110.1 מיליון דולר לעומת סך של 142.4 מיליון דולר בשנת 2011. הקיטון נובע מהקטנה מכוונת ומושכלת של התחייבויות החברה בכל הנוגע למושבים בטיסות, תוך ניסיון להתאמת ההיצע לביקוש למוצרי התיירות, המשווקים על ידי הקבוצה בתקופה הרלוונטית ובהתחשב בהיצע הכולל בשוק.
שיעור הרווח הגולמי עלה ל-10% והסתכם לסך של 11 מיליון דולר לעומת סך של 7.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נבע מניהול יעיל של מקומות בטיסה, הקטנת מספר המושבים הבלתי מאויישים, והקטנת ההתחייבות בנוגע למושבים.
את הרבעון הרביעי של השנה החברה סיימה עם הפסד של 598 אלף דולר.
חברת סנורמה היא אחד מהדברים הטובים שקרו בשנים האחרונות לקשרי תעופה וגם השנה החברה, בראשות המנכ"ל אורי שנבל, סיימה את שנת 2012 עם רווח של 489 אלף דולר אחרי מס. שיעור ההכנסות של החברה הסתכם לסך של 21.2 מיליון דולר, לעומת 20.3 מיליון דולר בשנת 2011. החברה מכרה 85% דרך סוכני הנסיעות ועוד 13% דרך הסיטונאים, מה שמעיד על כך שהחברה שומרת אמונים לסוכני הנסיעות.
הכנסות הקבוצה, בראשות המנכ"ל יורם מוטעי, קטנו לסך של 110.1 מיליון דולר לעומת סך של 142.4 מיליון דולר בשנת 2011. הקיטון נובע מהקטנה מכוונת ומושכלת של התחייבויות החברה בכל הנוגע למושבים בטיסות, תוך ניסיון להתאמת ההיצע לביקוש למוצרי התיירות, המשווקים על ידי הקבוצה בתקופה הרלוונטית ובהתחשב בהיצע הכולל בשוק.
שיעור הרווח הגולמי עלה ל-10% והסתכם לסך של 11 מיליון דולר לעומת סך של 7.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נבע מניהול יעיל של מקומות בטיסה, הקטנת מספר המושבים הבלתי מאויישים, והקטנת ההתחייבות בנוגע למושבים.
את הרבעון הרביעי של השנה החברה סיימה עם הפסד של 598 אלף דולר.
חברת סנורמה היא אחד מהדברים הטובים שקרו בשנים האחרונות לקשרי תעופה וגם השנה החברה, בראשות המנכ"ל אורי שנבל, סיימה את שנת 2012 עם רווח של 489 אלף דולר אחרי מס. שיעור ההכנסות של החברה הסתכם לסך של 21.2 מיליון דולר, לעומת 20.3 מיליון דולר בשנת 2011. החברה מכרה 85% דרך סוכני הנסיעות ועוד 13% דרך הסיטונאים, מה שמעיד על כך שהחברה שומרת אמונים לסוכני הנסיעות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}