אא

ישרוטל רוכשת את בניין מגדלות

החברה החליטה לממש את זכות הסירוב הראשונה, שניתנה לה שאחר שהבעלים סיכמו על מכירת הנכס לקבוצת ג'ורדאש ישראל. תגובת ג׳ורדאש ישראל: "ישרוטל מימשה זכות לגיטימית ואנחנו מאחלים להם בהצלחה"

Shutterstock Shutterstock

ישרוטל עדכנה היום כי היא הודיעה לבעלים של בניין "מגדלות" בתל-אביב, אשדר חברה לבניה בע"מ ושותף נוסף, על מימוש זכות הסירוב הראשונה לרכישת כל זכויותיהם והתחייבויותיהם בשטחים הבלתי מכורים בבניין "מגדלות", הכוללים את מלון ישרוטל "טאואר", באמצעות ישרוטל ניהול מלונות בע"מ, שהינה חברה בת בבעלות מלאה של החברה.

ישרוטל קיבלה את זכות הסירוב הראשונה בעניין מכירת מלון הסוויטות ישרוטל טאוור, לאחר שהבעלים של הנכס חתמו על הסכם מכירה לקבוצת ג'ורדאש ישראל, שבבעלות האחים ג'ו רפי ואבי נקש.

החברה הודיעה עוד כי התמורה בגין רכישת הנכס הינה בסך 146,470,000 ₪ בתוספת מע"מ ותשלום מס רכישה. על פי תנאי ההסכם שולם לבעלים במועד החתימה סך של 2,000,000 ₪ כמקדמה על חשבון התמורה, שאר תנאי התשלום הינם על פי הקבוע בהסכם המכר.

ישרוטל הודיעה כי תממן את העסקה מהלוואות ממוסדות פיננסיים ומהון העצמי של החברה וכי היא ערבה לקיום מלוא התחייבויותיה של חברת הבת.

ישרוטל עדכנה כי ההשפעה על הנכסים וההתחייבויות של החברה היא מהותית. לחברה מצטרף מלון נוסף בבעלותה המלאה. ההשפעה על הרווח עד לתום שנת 2015 לא צפויה להיות מהותית, מאחר ודמי השכירות ששולמו לבעלים יוחלפו בהוצאות המימון והפחת הנובעים מרכישת הנכס.

תגובת ג׳ורדאש ישראל: "ישרוטל מימשה זכות לגיטימית ואנחנו מאחלים להם בהצלחה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: