אא

בעקבות הרכישה: ישרוטל מתכננת להוסיף 25 חדרים למלון ישרוטל טאוור

לאחר שרשת המלונות הודיעה כי בכוונתה לרכוש את המלון בבניין מגדלות בת"א ולהשוות את ההצעה של חברת ג'ורדאש, נחשפת התכנית להפוך חלק מהסוויטות לחדרים רגילים, ולהגיע ל- 115 חדרים בסך הכל

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות ישרוטל מתכננת להגדיל את מספר החדרים במלון הסוויטות ישרוטל טאוור בת"א.

כזכור, הרשת הודיעה ביום חמישי כי בכוונתה להשוות את ההצעה של חברת ג'ורדאש, ולממש את זכותה לרכוש את המלון, אותו היא מנהלת כיום.

ישרוטל רוכשת את המלון תמורת כ-146.4 מיליון שקל וברשת סבורים כי ג'ורדאש הסכימו למחיר, הגבוהה בכ-10 מיליון שקל מהמחיר האמיתי של המלון, אך החליטו שלא לוותר בגלל 10 מיליון על רכישת המלון והעברתו לבעלות הרשת.

מסתבר שלרשת ישרוטל יש תכנית לגבי המלון. כיום יש בו 90 חדרי סוויטות, וברשת מתכוונים להפוך חלק מהסוויטות לחדרים רגילים, ולהגדיל את המלון ב-25 חדרים נוספים, ל- 115 סך הכל, ובכך להחזיר את ההשקעה ולהגדיל את רווחיות המלון. מכיוון שהרשת פותחת בקרוב מלון מפואר נוסף בת"א, והצוות הניהולי שלו יהיה למעשה אחראי גם על ישרוטל טאוואר, מבחינת הרשת זה לא היה נכון לוותר על המלון הזה.

בישרוטל גאים בכך שהרווח התפעולי בשנת 2012 עמד על סך של 204.6 מיליון שקל, לעומת 181.6 מיליון שקל בשנת 2012, דבר שמעיד על עבודה נכונה מאד של הרשת. ברבעון האחרון של השנה רשמה ישרוטל רווח תפעולי של 48.2 מיליון שקל, מה שמעיד גם על רשת בריאה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: