מהפך במלונות אפריקה ישראל: רווח של 42.2 מיליון שקל בשנת 2012
זאת לעומת הפסד של 38.7 מיליון שקל בשנת 2011. הרווח הגולמי הסתכם ב-192.7 מיליון שקל, ההכנסות צמחו ל-370 מיליון שקל. 72% מהאורחים הישראלים הגיעו באמצעות סוכני הנסיעות.
Shutterstock
מלונות אפריקה ישראל סיימו את שנת 2012 עם רווח של 42.2 מיליון שקל, זאת לעומת הפסד של 38.7 מיליון שקל בשנת 2011.
הרשת בראשות המנכ"ל רון יריב עברה מהפך גדול. הרשת רשמה הכנסות בסך 370 מיליון שקל לעומת 359 מיליון שקל בשנת 2011. עלות השירותים הסתכמה ב- 177.3 מיליון שקל לעומת 176.6 מיליון שקל בשנת 2011. הרווח הגולמי צמח ל-192.7 מיליון שקל לעומת 182.4 מיליון שקל בשנת 2011.
הוצאות המימון קטנו ל-39.7 מיליון שקל לעומת 48.7 מיליון שקל בשנת 2011.
שיעור התפוסה הממוצע השנתי צמח ל-73.4% לעומת 72% בשנת 2010. ברבעון הרביעי התפוסה השתפרה דרמטית וצמחה ל-82.6% לעומת 72% בשנת 2011.
ההכנסות מלינה הייתה בשיעור 54.4% מההכנסות ועמדה על 201.1 מיליון שקל. מזון, משקאות ואירועים רשמו הכנסות של 146.5 מיליון שקל, והיווו 39.6% מכלל ההכנסות.
51% מכלל הלקוחות הגיע באמצעות סוכני הנסיעות, כאשר 21% מהלקוחות הגיעו בהזמנה ישירה.
כ-72% מהאורחים הישראלים הגיעו באמצעות סוכני הנסיעות.
כ-36% מאורחי התיירות הנכנסת למלונות הקבוצה בישראל הגיעו באמצעות סוכנים. עיקר התיירות הנכנסת, כ-44% מהאורחים, מגיעים מארה"ב, כ-56% מגיעים מאירופה ושאר המדינות.
הרשת בראשות המנכ"ל רון יריב עברה מהפך גדול. הרשת רשמה הכנסות בסך 370 מיליון שקל לעומת 359 מיליון שקל בשנת 2011. עלות השירותים הסתכמה ב- 177.3 מיליון שקל לעומת 176.6 מיליון שקל בשנת 2011. הרווח הגולמי צמח ל-192.7 מיליון שקל לעומת 182.4 מיליון שקל בשנת 2011.
הוצאות המימון קטנו ל-39.7 מיליון שקל לעומת 48.7 מיליון שקל בשנת 2011.
שיעור התפוסה הממוצע השנתי צמח ל-73.4% לעומת 72% בשנת 2010. ברבעון הרביעי התפוסה השתפרה דרמטית וצמחה ל-82.6% לעומת 72% בשנת 2011.
ההכנסות מלינה הייתה בשיעור 54.4% מההכנסות ועמדה על 201.1 מיליון שקל. מזון, משקאות ואירועים רשמו הכנסות של 146.5 מיליון שקל, והיווו 39.6% מכלל ההכנסות.
51% מכלל הלקוחות הגיע באמצעות סוכני הנסיעות, כאשר 21% מהלקוחות הגיעו בהזמנה ישירה.
כ-72% מהאורחים הישראלים הגיעו באמצעות סוכני הנסיעות.
כ-36% מאורחי התיירות הנכנסת למלונות הקבוצה בישראל הגיעו באמצעות סוכנים. עיקר התיירות הנכנסת, כ-44% מהאורחים, מגיעים מארה"ב, כ-56% מגיעים מאירופה ושאר המדינות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}